مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان با تاکید بر لزوم هماهنگی بین بخشی برای کم کردن مشکلات آبگرفتی سال‌های قبل، از همه دستگاه‌های مرتبط خواست آمادگی لازم را برای مواجهه با بارش‌های احتمالی داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۲۶۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳ 17 September 2023

مرتضی شرف‌الدین شیرازی در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران استان خوزستان که امروز (۲۶ شهریورماه) با محوریت کنترل و مهار روان‌آب‌های سطحی و مقابله با آبگرفتگی‌های احتمالی برگزار شد، اظهار کرد: بر حسب تاکید استاندار خوزستان مبنی بر حفظ آمادگی برای مقابله با بارش‌های احتمالی فراتر از نرمال، این جلسه با حضور مسئولان استانی و شهرستان‌هایی که در سال گذشته دچار آبگرفتگی شده بودند، برگزار شد.

وی گفت: ضمن شنیدن نظرها و پیشنهادهای فرمانداران و شهرداران، مصوبات خوبی در این جلسه داشتیم. پروژهایی که در سطح شهر در حال اجرا هستندرا لحظه به لحظه رصد می‌کنیم که با زمان‌بندی مشخص قبل از شروع بارش‌ها به اتمام برسند.

شرف‌الدین شیرازی افزود: بنا شد یک سری اقدامات پیشگیرانه مانند اضافه کردن تجهیزات و پمپ‌های مورد نیاز داشته باشیم.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: به منظور سنجش میزان آمادگی دستگاه‌ها و رفع نقاط ضعف، یک مانور عملیاتی در سطح استان خوزستان قبل از شروع بارش‌ها خواهیم داشت تا با آمادگی کامل و ایجاد کم‌ترین مشکلات برای مردم به استقبال بارندگی‌ها برویم.

بنا بر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، در این جلسه مدیرعامل آبفای استان خوزستان از آمادگی کامل برای تکرار نشدن مشکل سال‌های قبل در نقاط بحرانی خبر داد.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار