رئیس امور اداری و رفاه کارکنان کمیته امداد مازندران گفت: مسابقات ورزشی در دو رشته فوتسال و والیبال ویژه کارکنان کمیته امداد استان مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۲۶۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴ 13 September 2023

به گزارش تابناک مازندران، علی‌اصغر مقیمی‌مقدم اظهار داشت: مسابقات ورزشی در دو رشته فوتسال و والیبال ویژه کارکنان کمیته امداد استان مازندران برگزار شد.

 

برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان کمیته امداد استان مازندران  

وی افزود: در این مسابقات ۱۶ تیم در رشته فوتسال و ۱۳ تیم در رشته والیبال حضور داشتند و تیم‌ها در ۴ گروه به رقابت پرداختند.

رئیس امور اداری و رفاه کارکنان کمیته امداد مازندران بیان داشت: دیدار پایانی این مسابقات در هفته اول مهرماه همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود و از تیم‌های برتر با حضور مدیرکل تجلیل خواهد شد.

مقیمی‌مقدم هدف از برگزاری این مسابقات را افزایش سلامت جسمی، شادابی و نشاط روحی کارکنان در راستای ارتقاء بهره‌وری سازمانی و ارائه خدمات موثر بیان کرد.

وی گفت: کمیته امداد در سال گذشته ۵ دوره المپیاد ورزشی برای کارکنان در سطح کشور در رشته های :والیبال، فوتسال، دارت، طناب کشی، بازیهای بومی و محلی، بدمینتون، شطرنج، فوتبال دستی، آمادگی جسمانی، کبدی و بسکتبال برگزار نمود.

خاطرنشان می‌شود: برنامه ورزشی کارکنان کمیته امداد در استان مازندران بصورت هفتگی با برنامه مشخص در رشته‌های مختلف ورزشی با حضور اکثریت کارکنان دنبال می‌شود.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار