معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مانور بازگشایی مدارس برای آمادگی بیشتر برای بازگشایی مدارس در مهرماه در سطح 13 شهرستان و منطقه آموزش و پرورش استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۲۵۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴ 11 September 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی آرند پس از بازدید از مانور بازگشایی مدارس شهر یاسوج گفت: از اهداف اجرای مانور بازگشایی مدارس در مدارس ساماندهی به موقع نیروی انسانی، آماده‌سازی فضاهای آموزشی ، شاداب سازی و فراهم کردن تجهیزات موردنیاز جهت امر تدریس در مدارس است.
وی گفت: پیش بینی شود بیش از 170 هزار دانش آموز در سطح استان کهگیلویه وبویراحمد اول مهرماه روانه کلاسهای درس شوند که قریب به 17 هزار نفر آنان کلاس اولی هستند.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار امیدواری کرد : با تلاش و پیگیری مدیران وعوامل اجرایی مدارس و همکاری اولیاء ، دانش آموزان کهگیلویه وبویراحمد در اول مهرماه در کلاسهای درس، حضوری باشکوه، با انگیزه و شاد داشته باشند.
جمالی در پایان تاکید کرد: تقویت و ارتقاء کیفیت آموزشی و پرورشی مدارس دولتی و کم برخوردار از اولویتهای مهم آموزش وپرورش استان است که با جدیت دنبال خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار