در شهر اوشان ، فشم و میگون صورت گرفت :
شهردار، رئیس و نایب رئیس شورای اسلامی شهر از ۳ پروژه عمرانی فعال در سطح شهر بازدید نمودند.
کد خبر: ۱۱۲۵۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹ 09 September 2023
بازدید مجموعه مدیریت شهری از پروژه های فعال
 
شهردار اوشان ، فشم و میگون در این رابطه بیان نمود : با هدف بررسی روند پیشرفت پروژه های عمرانی بازدید میدانی صورت گرفت.
 
این مقام مسئول بر تسریع روند عملیات احداث و بهره برداری تاکید داشت و گفت : بازدید از پل ۱۵ خرداد، دیوار تصفیه خانه میگون ( تعریض جاده اصلی ) ، زورخانه فشم و ورودی شهر میگون صورت گرفت و دستورات لازم در این زمینه راصادر کردیم. 
 
سید محمدرضا شهبازی در انتها تصریح نمود : تاکنون تلاش ما این بوده تا خدمات متنوع و گسترده‌ای را به شهروندان ارائه دهیم و درکلیه عملیات عمرانی مباحث فرهنگی، اجتماعی، تفریحی و خدماتی را برای رضایتمندی شهروندان در نظر بگیریم.
 
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اوشان، فشم و میگون تصریح نمود :
 
اولویتمان رفع حریم کیفی رودخانه می باشد.
 
بازدید مجموعه مدیریت شهری از پروژه های فعال
 
رحمت سلیمانی اولویت مجموعه مدیریت شهری را رفع حریم کیفی رودخانه دانست و این موضوع را مهم برشمرد. 
 
این مقام مسئول در آغاز سخنانش به توضیح مختصری از سوابق گذشته خود پرداخت و عنوان نمود: از سال ۱۳۵۹ وارد آموزش و پرورش شده و از سال ۱۳۷۳ تا ۱۳۹۰ به عنوان رئیس آموزش و پرورش بخش رودبار قصران مشغول به فعالیت بودم که طی این زمان با کمک مسئولین منطقه یک و سازمان نوسازی مدارس کشور ۱۲ مدرسه که تعداد ۵ مدرسه به صورت خیری و الباقی توسط سازمان نوسازی مدارس ساخته شد. 
 
وی در ادامه به ادوار گذشته شورا اشاره کرد و توضیح داد : در دوره چهارم شورای اسلامی شهر اوشان، فشم و میگون با آرای مردمی به عنوان نماینده وارد شورا شده و ۳ سال متوالی به عنوان رئیس شورا انجام وظیفه نمودم و تعامل بسیار خوبی با ادارات و سطح بخش برقرار بود و نیز در دوره پنجم شورا به عنوان عضو علی البدل انتخاب شده و در ۱۸ ماه پایانی دوره نیز در شورا فعالیت داشته و در حال حاضر (دوره ششم) به عنوان نایب رئیس شورا در حال فعالیت هستم. 
 
رحمت سلیمانی سپس به اصلی ترین مشکل منطقه رودبار قصران تاکید نمود و گفت: بحث حریم کیفی رودخانه از دغدغهیمان است که در این رابطه مکاتبات بسیاری صورت گرفته و شوراهای شهر و بخش بارها در جلسات متعدد چندین سال به طور مستمر در حال پیگیری بوده و تمام مسئولین و استاندار در جریان این امر مهم هستند و امیدواریم به زودی مرتفع گردد . 
 
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اوشان،فشم و میگون یادآور شد : با ایجاد فرمانداری مستقل در سطح شهرستان ادارات مستقل شده ، بودجه و اختیار لازم برای انجام فعالیت ها و خدمات رسانی پیدا می کنند و ما به عنوان نمایندگان پارلمان شهری نیز می توانیم با تمام ادارات بیش از پیش تعامل داشته و در راستای پیشرفت شهرمان گام های مثبتی برداریم .
 
عضو کمیسیون ماده ۱۰۰ شورا حسن ختام صحبت هایش توضیح داد : در حال حاضر تعامل بسیار خوبی با شهردار وجود دارد و ایشان با توجه به مسائلی که وجود دارد به صورت جهادی و شبانه روزی برای شهر تلاش نموده و همچنین از امام جمعه محترم بابت تعامل و حمایت هایشان تشکر ویژه دارم و با تمام توان برای شهروندان تلاش خواهیم کرد.
 
رئیس شورای اسلامی شهر اوشان، فشم و میگون تاکید نمود:
 
برنامه ریزی های صورت گرفته برای ایجاد درآمد پایدار
 
بازدید مجموعه مدیریت شهری از پروژه های فعال
 
فرزاد محسنی از برنامه ریزی های صورت گرفته برای ایجاد درآمد پایدار شهری خبر داد.
 
رئیس کمیسیون فرهنگی ، ورزشی و اجتماعی شورای شهر اوشان، فشم و میگون در آغاز گزارش به پروژه های فعال سطح شهر اشاره نمود و گفت : پروژه پل ۱۵ خرداد با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد، پروژه دیوار تصفیه خانه میگون با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد، پروژه زورخانه فشم، بازسازی سرویس بهداشتی اوشان و فشم و لکه گیری آسفالت معابر اصلی و فرعی از جمله مواردی هستند که به جد در حال انجام می باشند و درصددیم به نحو احسن به اتمام برسند . 
 
رئیس شورای اسلامی شهر اوشان، فشم و میگون در ادامه به موضوع نبود درآمد پایدار در شهر ، به مواردی که در این راستا کمک شایانی می نماید پرداخت و افزود: این شهر با توجه به اینکه شهر توریستی، فرهنگی و ورزشی به شمار می رود با برنامه ریزی های صورت گرفته درتلاشیم با جذب سرمایه گذار در منطقه از جمله سپید کمر چال و دراز چال فشم را با ایجاد محیط تفریحی، فرهنگی و ورزشی رونق دهیم و این امر منجر به ایجاد درآمد پایدار برای شهر می شود. 
 
وی در ادامه به یکی از مشکلاتی که با مرتفع شدنش بسیاری از معضلات برطرف خواهد کرد اشاره کرد و خاطر نشان ساخت : نبود فرمانداری مستقل در سطح منطقه استقلال ادارات را گرفته و امیدواریم با انجام این اتفاق بتوانیم ادارات مستقر داشته باشیم و در جهت انجام امورات راحت تر فعالیت انجام دهیم. 
 
همچنین به برگزاری جلسات با شورای شهر شمشک دربندسر و شورای بخش رودبار قصران پرداخت و بیان نمود : طبق برنامه ریزی های صورت گرفته جلساتی جهت بررسی مشکلات بخش رودبار قصران با شورای شهر شمشک دربندسر و شورای بخش و شوراهای روستاها ترتیب داده شد و در صددیم به صورت منظم و مستمر این برنامه را پیش ببریم و جلسه ای با مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران و رئیس آموزش و پرورش شهرستان شمیرانات در خصوص مسائل مربوط به این حوزه نیز برگزار کردیم . 
 
رئیس اداره ورزش و جوانان رودبار قصران از تکمیل سالن بدنسازی میگون خبر داد و گفت : این سالن در حال تجهیز می باشد که در دو شیفت بانوان و آقایان فعالیتش آغاز شود و جلسه ای جهت برگزاری مسابقه کشتی پهلوانی به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد . 
 
عضو کمیسیون ماده ۱۰۰ شورا در پایان تصریح نمود: 
 
درتلاشیم تا سطح کیفی زندگی شهروندان را ارتقاء دهیم و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
 
 
انتهای رپرتاژ آگهی/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار