کارمند دادگستری یکی از شهرستان های استان، به اتهام دریافت رشوه راهی زندان شد .
کد خبر: ۱۱۲۳۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹ 31 August 2023

به گزارش تابناک مرکزی ،رئیس کل دادگستری استان مرکزی با تأکید بر مبارزه قاطع و قانونی دستگاه قضا با فساد درون مجموعه گفت : احدی از کارمندان دادگستری یکی از شهرستان‌های استان مرکزی به اتهام دریافت رشوه به حبس و جزای نقدی محکوم شد.

 
 حجت الاسلام موسوی افزود: این فرد با گرفتن مبالغی از محکومانی که احکام قطعی آن‌ها آماده اجرای حکم در شعبه اجرای احکام کیفری بود، پرونده آنان را که بعضاً دارای محکومیت‌های حبس بالایی بودند، بدون اینکه حکم اجرا گردد، از آمار کسر و بایگانی می‌نموده است.
 
 او گفت : با رصد و اقدامات حفاظت و اطلاعات دادگستری استان مرکزی مشخص شد که این فرد با این شگرد مبلغ 90 میلیون تومان را از طرفین پرونده‌ها اخذ و پرونده آنها را از دور رسیدگی خارج کرده است.
 
 حجت‌الاسلام ‌موسوی افزود : ضمن تشکیل پرونده قضایی، نامبرده به حبس و جزای نقدی محکوم و پرونده‌هایی که در آن اعمال نفوذ شده بود نیز مجدداً مفتوح و محکومان آنها جلب و به زندان معرفی شدند. 
 
 رئیس دستگاه قضایی استان مرکزی با اشاره به پاک دستی و سلامت قاطبه کارکنان دادکستری استان مرکزی گفت: رسالت و مأموریت دستگاه عدلیه سختی ها و دشواری هایی را برای همکاران ایجاد نموده و حجم زیاد ورود پرونده و فشار مضاعفی را به دنبال دارد که الحمدلله همکاران قضایی و اداری با نگاهی جهادی و اعتقادی وظایف محوله را به نحو احسن انجام می دهند و این موارد نادر و جزئی همچون نقطه ی تیره کوچکی در سطح سفید گسترده است که در صدد محو آن خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار