مدیر اداره برق جوانرود خبر داد؛
مدیر اداره برق شهرستان جوانرود گفت: سال گذشته ١٧۶ میلیارد ریال برای توسعه و تجهیز شبکه برق شهرستان جوانرود اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۱۲۱۹۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵ 22 August 2023

جلیل منوچهری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: برق شهرستان جوانرود زیر مجموعه شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه است و برق کل شهرستان توسط ۹ فیدر فشار متوسط تغذیه می‌شود.

وی افزود: در سال گذشته اعتباری به مبلغ ۱۷۶ میلیارد ریال جهت امور توسعه و احداث شبکه، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه، برق رسانی روستایی، تعمیرات زمان بندی، نقاط مانور، کاهش پیک، بحران و مقاوم سازی جذب شد که هدف از اعتبارات کاهش خاموشی و تلفات است.

مدیر اداره برق شهرستان جوانرود تصریح کرد: در سال  گذشته شهرستان جوانرود کمترین خاموشی را در استان کرمانشاه داشت و علت آن تعمیرات و اقدامات صحیح و به موقع نیروهای شهرستان بر روی شبکه بود.

وی گفت: امسال اعتباری به مبلغ ۱۳۲ میلیارد ریال برای اداره برق شهرستان جذب شده و دستور کارها هم اعلام شده و پیشرفت این دستور کارها از ۲۰ درصد الی ۱۰۰ درصد است.

این مسئول بیان کرد: یکی از مهمترین خدمات اداره برق تعمیرات خط گرم و تعمیرات و نگهداری ترانس های توزیع برای جلوگیری از معضل و سوختی است.

اصلاح شبکه شش و نیم کیلومتری بخش کلاشی

منوچهری گفت: از اقدامات مهم اداره برق شهرستان می‌توان به برق رسانی روستای بایل با مبلغ ۴۳ میلیارد ریال، اصلاح و بهینه‌سازی شش و نیم کیلومتر برق بخش کلاشی و بهینه سازی ۲۲ روستایی که دچار ضعف ولتاژ بودند یا شبکه آنها فرسوده شده بود اشاره کرد که تمام آن‌ها به کابل خود نگهدارنده متصل شدند.

این مسؤل در خصوص قطعی برق در شهرستان، گفت: قطعی برق ها که رخ می‌دهد سراسری است و حتی اداره برق شهرستان ها از زمان خاموشی آن‌ها اطلاع قبلی و نقشی ندارند. 

 
انتهای پیام/ب
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار