تیرانداز جوان قمی که حالا شلیکش با تپانچه موجب کسب مقام اول مسابقات آزاد کشوریدشده است از علاقه مندی اش به تیراندازی و برنامه های آینده اش می گوید.
کد خبر: ۱۱۱۸۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶ 05 August 2023
به گزارش تابناک قم، محمد مهدی چوبین متولد سال ۸۶ قم و اصالتا اهل خوزستان است.
 
فرزند دوم خانواده چوبین وروود به تیراندازی را اینگونه نقل می کند؛ از پاییز سال ۹۹ تیراندازی را به دلیل علاقه شخصی شروع کردم و پیش از تیراندازی با تفنگ علاقه ام تیراندازی با کمان بود.
 
محمد مهدی ادامه داد: در تفریحاتم و بازی هایم از بچگی علاقه و استعداد تیراندازی را داشتم‌ و رفته رفته جذب ورزش حرفه ای شدم.
 
دانش آموز رشته کامپیوتر حالا در ادامه ورزش حرفه ایش مقام نخست مسابقات آزاد کشوری را کسب کرده و پیرامون فراز و فرود های دوران ورزشی اش می گوید؛
سه بار به اردوی تیم ملی دعوت شده ام که یکی از آن ها اردوی استعدادیابی بود.
 
چوبین ادامه داد: حضور در رقابت ها گاهی آنقدر برایم حساس است که حاضرم برای شرکت در برخی از آن ها حتی با هزینه شخصی شرکت‌کنم.
 
تیر انداز نوجوان قمی از هزینه تجهیزات ورزشش اینچین می گوید: اسلحه، ساچمه و سایر وسایل ورزش ما کاملا از خارج وارد می شود و هزینه بالا و پیداکردن این تجهیزات مشکل بزرگ ما است و مسوولیت وسایل و تجهیزاتم و تمام هزینه های ورزشم با پدرم هست و اگر او نبود امکان ثبت رکورد نداشتم.
 
چوبین ایجاد نظم در زندگی اش را بخاطر ورزش حرفه ای می داند و از آینده اش می گوید: دوستدارم تا وارد عرصه برنامه نویسی بشوم و هدفم در تیراندازی رسیدن به المپیک است و از الان در تلاش برای المپیک ۲۰۲۸ هستم و در کنار آن رسیدن به رنکینگ رقبایم و ثبت رکورد را هم در پیش دارم.
 
محمد مهدی ضعف تیراندازی قم را اینگونه روایت می کند:
در قم کسی نیست که بخواهد به این رشته دل ببندد و حرفه ای به او بها بدهد و توصیه میکنم اگر کسی تصمیم دارد به این ورزش وارد شود واقعا با تمرین کامل و بدنسازی مخصوص تیراندازی وارد شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار