مدیرکل نوسازی و تجهیزات مدارس ایلام:
مدیرکل نوسازی و تجهیزات مدارس ایلام گفت: در راستای طرح شهید سید روح الله عجمیان، بهسازی در مدارس مناطق کم برخوردار در استان انجام شد.
کد خبر: ۱۱۱۷۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ 31 July 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ جلال حمره مدیرکل نوسازی و تجهیزات مدارس استان ایلام بیان داشت: در راستای طرح شهید سید روح‌الله عجمیان، بهسازی و شاداب سازی درمدارس مناطق کم برخوردار با مشارکت قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و گروه های جهادی در استان ایلام انجام شد.

وی افزود: در راستای طرح مذکور تاکنون تعداد ۲ هزار نیمکت، صندلی و میز دانش آموزی در شهرستان های استان توسط گروه های جهادی تعمیر شده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان ادامه داد: در این زمینه گروه های جهادی، رنگ آمیزی و تعمیرات مدارس شهرستان ایلام را نیز انجام دادند.

وی یادآور شد: این طرح با هدف ترویج و ارتقاء روحیه جهادی و ایجاد بستری مناسب جهت آشنایی و همکاری دانش آموزان با گروه‌ های جهادی و استفاده از ظرفیت هنرستان های فنی و حرفه ای و کار‌‌و‌دانش و بهره وری از مهارت‌های کسب شده توسط دانش آموزان انجام می شود.

حمره تصریح کرد: در طرح شهید عجمیان حدود ۵۰۰ میلیون قطعات میز و صندلی خریداری شده و در اختیار گروه‌های جهادی قرار دادیم تا توسط این گروه میز و صندلی ها تعمیر و بازسازی شوند.

وی بیان کرد: هزینه زیبا سازی و خرید رنگ مدارس با کمک ۵۰۰میلیون تومانی وزارت آموزش و پرورش و زیباسازی و رنگ آمیزی مدارس هم توسط گروه های جهادی انجام خواهد شد.

طرح شهید سید روح الله عجمیان با هدف بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار کشور در دو بازه زمانی ( تعطیلات نوروز و تابستان ۱۴۰۲ ) در مناطق هدف اجرا می شود./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار