تابناک-چهارمین دوره انتحابات هیئت مدیره و بازرسین مؤسسه بازرگانان عالی توسعه تجارت قشم برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۱۶۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۱ 26 July 2023

به گزارش خبرنگار تابناک از قشم؛ موسسه بازرگانان عالی توسعه تجارت قشم موسسه ای غیرانتفاعی ست که دارای شخصیت حقوقی و استقلال مالی ست که امسال چهارمین انتخابات خود را در این شهرستان برگزار کرده است.
بنابر این گزارش انتخابات مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده این مؤسسه در روز سه شنبه گذشته برگزار شد که به ترتیب آقایان عبدالله اسلامی با ۱۴۶ رأی، داود بلالی با ۱۳۸ رأی، سیدمحمدمهدی پیرزنده با ۱۳۳ رأی، عبدالله معتمد قشمی با ۱۱۵ رأی، یونس حاجی پور با ۱۰۰ رأی، یعقوب سفاری لافتی با ۹۸ رأی و احمد مدبری با ۹۵ رأی بعنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و آقایان فیصل شاکری با ۵۴ رأی و حبیب محمودی با ۱۹ رأی بعنوان اعضای علی البدل این مؤسسه به مدت ۳ سال انتحاب شدند. در ادامه آقایان شجاع الدین پورمولوی با ۱۳۸ رأی بعنوان بازرس اصلی و عاطف مشایخی قشمی با ۲۶ رأی بعنوان بازرس علی البدل برای مدت یک ۱ سال انتخاب شدند و همچنین صورتهای مالی نیز به تصویب حاضرین رسید.
شایان ذکر است این مؤسسه طبق اساسنامه با ۲۱ بند که همه بندهای آن با هدف تسهیل و شکوفایی فعالیت های بازرگانی و تجاری جامعه بازرگانان شهرستان قشم تعریف شده است در این شهرستان ایفای نقش مؤثری دارد.

انتهای پیام /داوود اسلامی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار