فرمانده انتظامی ایلام بیان داشت : شهادت نماد مظلومیت یک ملت نیست، بلکه پافشاری بر یک حرکت منسجم برای رسیدن به اهداف مقدسی است که خیر دنیا و آخرت در آن است و از مصادیق عاقبت به خیری است.
کد خبر: ۱۱۱۳۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰ 06 July 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار‬ جمال سلمانی‬ در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید مدافع وطن ستوان دوم مجید سلیم زاده افزود : برابر فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی ماموران نیروی انتظامی مجاهدین فی سبیل الله هستند و همواره برای دفاع از کیان کشور حاضرند جان خود را فدا کنند.

وی گفت : امروز مسیری که شهید مجید سلیم زاده در آن گام برداشته همان وارد شدن به حریم خلوت الهی و میهمان شدن بر سر سفره ضیافت الهی است.

سردار سلمانی ادامه داد : امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا، جانبازان ایثارگران و خانواده‌های معظم آنها دارای اقتدار در سطح منطقه و جهان است. ‏‌

 وی ادامه داد : شهادت شهید «مجید سلیم زاده» از کارکنان خدوم یگان ویژه استان ایلام را به خانواده ایشان، فرماندهان و افسران جان برکف فرمانده انتظامی استان، عموم ملت شهیدپرور استان و مردم بزرگوار شهرستان چرداول تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای روح مطهر این شهید والامقام، علّو درجات و برای بازماندگان، صبر و اجر مسألت دارم.‏/ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار