استاندار کرمانشاه در بازدید از مرکز کنترل و راهبری برق استان بر ضرورت تأمین برق پایدار برای مشترکان خانگی و صنعتی استان کرمانشاه تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۱۲۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶ 29 June 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه بامداد پنجشنبه با حضور در شرکت توزیع برق و برق منطقه‌ای استان از مرکز کنترل و راهبری برق استان (دیسپاچینگ) و واحد‌های مختلف آن‌ها بازدید و روند خدمات رسانی به شهروندان استان را بررسی کرد.

در این بازدید که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و مدیرکل حوزه استاندار هم حضور داشتند، صحرایی با توضیحات مدیرعامل شرکت توزیع برق، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای و متخصصان و کارشناسان آن‌ها در جریان روند اقدامات و فعالیت‌های واحد دیسپاچینگ در کنترل و توزیع برق مورد نیاز استان قرار گرفت.

در این بازدید همچنین برنامه شرکت برق منطقه‌ای و توزیع برق در راستای تأمین برق مطمئن و پایدار استان در بخش‌های خانگی، کشاورزی و صنعت در اوج بار سال ۱۴۰۲ و الزامات آن شامل پیش بینی تراز تولید و مصرف در پیک، اتمام طرح‌های اولویت دار شبکه انتقال برق و نیروگاهی و برنامه‌های مدیریت مصرف برای تحقق اهداف پیش بینی شده تشریح شد.

در این بازدید که حدود سه ساعت و تا بامداد پنج شنبه به طول انجامید، صحرایی پس از استماع گزارش مسئولین از تلاش‌های مدیران و کارکنان صنعت برق استان تقدیر و بر ارتقای کیفیت خدمت رسانی تا جای ممکن تاکید کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار