به میزبانی کتابخانه عمومی امام خمینی (ره) قنوات؛
چهارمین نمایشگاه «کسب و کار های کوچک» در کتابخانه های عمومی، به میزبانی کتابخانه عمومی امام خمینی (ره) قنوات با عرضه محصولات خوراکی، پوشاک، طب اسلامی و صنایع دستی برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۱۱۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲ 24 June 2023

به گزارش تابناک قم، در راستای برگزاری دومین همایش بین‌المللی کتابخانه‌های عمومی با عنوان «کتابخانه‌های عمومی و کسب و کارهای کوچک» در ۲۵ و ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲ به میزبانی شهر مشهد، چهارمین نمایشگاه «کسب و کار های کوچک» در کتابخانه های عمومی استان قم، به میزبانی کتابخانه عمومی امام خمینی (ره) قنوات (واقع در شهر قنوات، بلوار ولیعصر(عج)، خیابان امام خمینی(ره)) و با مشارکت شورای اسلامی شهر و شهرداری قنوات با عرضه محصولات خوراکی، پوشاک، طب اسلامی و صنایع دستی برگزار می شود.

این نمایشگاه با 10 غرفه از کسب و کار های کوچک و خانگی در رشته های خوراکی، پوشاک، طب اسلامی و صنایع دستی و... از شنبه سوم الی ششم تیرماه 1402 صبح ها از ساعت 9 الی 12 ظهر و عصرها از ساعت 16 الی 19 میزبان علاقه مندان خواهد بود.

گفتنی است که نمایشگاه کسب و کارهای کوچک در کتابخانه های عمومی استان قم، پیش از این نیز به میزبانی کتابخانه های عمومی آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، مریم و شهدای نوبهار برگزار شده بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار