فرمانده انتظامی جهرم از دستگیری فردی خیر داد که اقدام به تولید و فروش مکمل‌های بدنسازی تقلبی در آن شهرستان می‌کرد.
کد خبر: ۱۱۱۱۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰ 19 June 2023

تابناک فارس به  نقل از باشگاه خبرنگاران: سرهنگ خسرو رزمجویی فرمانده انتظامی جهرم اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند که فردی در منزل خود اقدام به بسته‌بندی دارو‌های تقلبی و عرضه آن به بازار می‌کند که بررسی موضوع در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: کارآگاهان پس از شناسایی منزل و هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و ضمن دستگیری متهم، در بازرسی از یک دستگاه وانت نیسان که در حیات منزل پارک بود مقادیر زیادی آلات و ادوات جرم از قبیل بسته‌های تخلیه شده و ورق دارو‌هایی شامل دگزامتازون، سیپروهپتادین و یک دستگاه پلمپ بسته بندی را کشف کردند.

 

فرمانده انتظامی جهرم تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های تخصصی بیان کرد که با ترکیب قرص‌های یاد شده و پودر ژله و طمع دهنده اقدام به بسته بندی دارو‌های تقلبی چاقی و پرورش اندام با برچسب‌های خارجی و عرضه آن در مغازه مکمل فروشی خود در یکی از خیابان‌های اصلی شهر می‌کرده است.

سرهنگ رزمجویی با بیان اینکه تحقیقات بیشتر پلیس آگاهی این فرماندهی همچنان در این زمینه جهت شناسایی افراد دخیل در این جرم ادامه دارد، گفت: متهم پس از معرفی به مرجع قضایی روانه زندان شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار