میدان دهی به جوانان انقلابی در هیئت بدنسازی یزد
با حکم رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان یزد، شهاب سلطانی به عنوان دبیر این هیئت منصوب و معرفی شد.
کد خبر: ۱۱۰۳۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶ 03 May 2023

به گزارش خبرنگار تابناک از یزد، رئیس هیئت بدنسازی استان یزد چندی پیش و در اقدامی قابل تقدیر اقدام به انتصاب ابراهیم حسن بیکی به عنوان رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان یزد کرد تا با این کار روند میدان دهی به جوانان انقلابی در این هیئت بسیار مهم تقویت شود.
ابراهیم حسن بیکی فرزند سردار سرافراز شهید خلیل حسن بیکی است و از چهره های جوان و انقلابی در هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان و شهرستان یزد به حساب می‌آمد که به پیشنهاد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد و با حکم رئیس هیئت بدنسازی استان به این عنوان منصوب شد.
این اقدام اما پایان میدان دهی به جوانان انقلابی و شایسته سالاری در هیئت بدنسازی استان نبود و به فاصله چند روز از انتصاب حسن بیکی به عنوان رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان، وی اقدام به انتصاب شهاب سلطانی که وی هم از جوانان انقلابی و شناخته شده هیئت بدنسازی شهرستان یزد است به عنوان دبیر این هیئت در شهرستان کرد.
این اقدام علاوه بر شایسته سالاری صورت گرفته، زمینه میدان دهی به جوانان انقلابی و توانمند یزد در عرصه ورزش را تقویت می کند.
گفتنی است شهاب سلطانی در مراسمی با حضور مهدی دهقان بنادکی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد و طی حکمی از سوی ابراهیم حسن بیکی رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان یزد به عنوان دبیر هیات و عباس دشتی به عنوان خزانه دار معرفی شدند.
ابراهیم حسن بیکی در حکم شهاب سلطانی آورده است: «احتراما، نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت" دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان یزد" منصوب می شوید.
انتظار است با جدیت نسبت به پیگیری مسئولیت های مدیریتی خود در این سمت مطابق ضوابط و مقررات موضوعه کوشا بوده و نسبت به اجرای امور مربوطه اهتمام جدی و ویژه ای داشته باشید و با اتکال به نیروی لایزال الهی و بهره گیری از کلیه امکانات و استعدادهای موجود در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای فرهنگ ورزش پاک موفق و موید باشید.»
انتصاب این دو جوان انقلابی در هیئت بدنسازی شهرستان یزد نه تنها قابل تقدیر است بلکه نشان دهنده توجه ویژه رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان و همچنین رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد به استفاده از نیروهای توانمند انقلابی در امور اجرایی این هیئت بسیار مهم است.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار