عملیات مأموران پلیس استان کرمانشاه در ۲۴ ساعت گذشته منجر به دستگیری عاملان اصلی قتل در کنگاور، کشف ۶۸ فقره سرقت، کشف چوب های گردوی قاچاق پاوه و ارزاق عمومی احتکار شده،پلمب واحدهای صنفی متخلف و توقیف احشام قاچاق در حمیل شد.
کد خبر: ۱۰۹۹۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸ 07 April 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا سردار «علی اکبر جاویدان» اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد تیراندازی منجر به قتل در روستاهای شهرستان کنگاور، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی حاضران در صحنه درگیری شده و آن ها را دستگیر کردند که ۲ نفر آن ها مظنونان اصلی هستند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی های انجام گرفته نیز یک قبضه سلاح شکاری که درجریان درگیری به کار گرفته شده بود کشف شد.

سردار جاویدان تصریح کرد: همچنین با اعتراف یکی از متهمان دستگیر شده یک قبضه سلاح شکاری دیگر نیز در منزلش کشف شد.

وی در پایان گفت: تحقیقات و بازجویی ها همچنان برای شناسایی عامل اصلی قتل از میان افراد دستگیر شده ادامه دارد.

۶۸ فقره سرقت در کرمانشاه کشف شد

ماموران انتظامی استان در ۲۴ ساعت گذشته (چهارشنبه - ۱۶ فروردین) موفق به کشف ۶۸ فقره سرقت شدند.

بیشترین سرقت های کشف شده مربوط به کابل و تجهیزات انتقال برق با ۸ فقره و قطعات و محتویات خودرو با ۷ فقره بوده است.

در این مدت و با تلاش ماموران یک فقره سرقت مغازه در سنقروکلیایی، ۲ دستگاه خودرو مسروقه در اسلام آبادغرب و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه در گیلانغرب کشف شد.

در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۲۷ سارق با تلاش ماموران انتظامی شهرستان های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، صحنه، سنقروکلیایی و کنگاور دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

چوب های قاچاق در پاوه به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی پاوه از کشف ۱۸ تن چوب گردو قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «فضل الله پرنو» اظهار داشت: مأموران ایستگاه بازرسی شمشیر حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از کامیون توقیفی ۱۸ تن چوب گردو قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ پرنو ادامه داد: در این ارتباط راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف ۲۰ هزار عدد ارزاق عمومی احتکاری در اسلام آبادغرب

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۰ هزار عدد انواع ارزاق عمومی شامل مواد شوینده و نوشیدنی احتکاری در "اسلام آبادغرب" با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

سردار «علی اکبر جاویدان» اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران انتظامی اسلام آبادغرب از احتکار مقدار زیادی مواد شوینده و خوراکی در این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار مورد نظر در یکی از شهرک های اسلام آبادغرب شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی های انجام گرفته ۲۰ هزار عدد انواع شامپو، پودر لباسشویی، صابون، مایع سفیدکننده و مایع لباسشویی و نوشیدنی به همراه ۴۲۰ کیلوگرم مربا کشف شد.

سردار جاویدان ارزش محموله احتکاری کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۳ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده ای تشکیل و تحت رسیدگی می باشد.

پلمب ۱۳ واحد صنفی متخلف در کرمانشاه

ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس کرمانشاه در ۲۴ ساعت گذشته اقدام به پلمب ۱۳ واحد صنفی در رسته های مختلف کردند.

ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در پاسخ به مطالبه شهروندان مبنی بر نظارت مستمر بر کار اصناف به صورت محسوس و نامحسوس از ۲۲۷ واحد صنفی سرکشی انجام شد.

این سرکشی ها در نهایت منجر به صدور ۹۵ فقره تذکر، ۲۵ فقره تعهد کتبی و صدور ۲۸ فقره اخطار کتبی شده است.

همچنین در این سرکشی ها ۱۳ واحد صنفی متخلف در حوزه بستنی و آبمیوه، کبابی، اسباب بازی فروشی، قلیانسرا، کافی شاپ و ... پلمب شد.

فک پلمب ۳ واحد صنفی نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی بوده است.

توقیف احشام قاچاق در شهر حمیل

ماموران انتظامی بخش حمیل از توایع شهرستان اسلام آبادغرب در عملیاتی موفق به کشف ۲۰ راس دام قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان شدند.

ماموران پاسگاه حمیل حین گشتزنی به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

در بازرسی های انجام گرفته ۲۰ راس دام قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

در این راستا پرونده ای تشکیل و در اختیار پلیس آگاهی اسلام آبادغرب قرار گرفت.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار