به همت خیر نیک‌اندیش «حشمت الله عیوضی» یک باب مدرسه ۹ کلاسه در شهر کرمانشاه با زیربنای ۲ هزار متر مربع و ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار احداث خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۹۳۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹ 24 February 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا روز پنجشنبه طی مراسمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل نوسازی مدارس، رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان و حشمت الله عیوضی به همراه خانواده خود تفاهم‌نامه و کلنگ ساخت مدرسه ۹ کلاسه صورت به زمین زده شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه در این مراسم ضمن تقدیر از اقدام این خیر نیک اندیش، اهمیت ساخت مدرسه را امری مهم دانست و افزود: خیرین مدرسه ساز بسترسازان علم و دانش در جامعه می باشند.

«مرزبان نظری» گفت: تمام خیرین عمر و وقت و علاقه دنیایی خود را کنار گذاشتند و این خدمات بزرگ را به همنوعان خود انجام دادند که قابل ستایش هستند و کار بزرگی است.

عیوضی هم ضمن ابراز خرسندی از مشارکت در امر مقدس مدرسه سازی عنوان کرد: این مدرسه را به نیت زنده یاد مادرم حاجیه خانم «عشرت عیوضی» خواهم ساخت.

تقدیر استاندار کرمانشاه از خیر مدرسه ساز کرمانشاهی

«محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه نیز از اقدام خانواده عیوضی برای ساخت مدرسه در شهر کرمانشاه تقدیر به عمل آورد.

استاندار کرمانشاه با توجه به اقدام ارزشمند خیرنیک اندیش حشمت الله عیوضی برای احداث مدرسه ۹ کلاسه با مشارکت ۱۵۰ میلیارد ریالی تقدیر به عمل آورد.

«صحرایی» خیرین مدرسه ساز را موجب برکت نظام تعلیم و تربیت و یاریگر آینده سازان جامعه و جریان علم آموزی در کشور و استان توصیف کرد و خواستار تداوم این خدمات ارزشمند از جمله در طرح درآمدزا کردن مدارس استان شد.

وی ضمن تقدیر از خیر نیک اندیش حشمت الله عیوضی که به پاسداشت مقام مادر این مدرسه را خواهد ساخت، گفت: هر چه دانش آموزان این استان شرایط مناسبی را برای ادامه تحصیل داشته باشند جوانانی عالم و با آینده ای روشن را برای این سرزمین پرورش خواهیم داد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۵۰ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است و هم‌اکنون سه هزار و۴۶۴ مدرسه و ۱۳ هزار و ٧۵١ کلاس درس دارد.

همچنین ٣٨٨ خیر در کرمانشاه فعالیت دارند و استان به لحاظ سرانه فضاهای آموزشی رتبه ١١ کشور را با کمک خیرین داراست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار