سرپرست میراث فرهنگی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از خدمات دهی به گردشگران نوروزی در قالب ١٠ کمیته خبر داد و گفت: مانور نوروزی با حضور تمامی دستگاه‌های ذیربط اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۲۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵ 16 February 2023

فرمانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در حاشیه جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اظهار کرد: در جلسه امروز هماهنگی‌های لازم بین تمامی دستگاه‌های اجرایی مسئول در زمینه خدمات‌دهی  به گردشگران انجام شد تا خدمات ارزنده تری به گردشگرانی که به کرمانشاه سفر می‌کنند ارائه دهیم.

وی افزود: در حوزه تبلیغات و معرفی استان هم تصمیماتی اتخاذ شد که بر اساس آن میراث فرهنگی و صداوسیما خصوصا شهرداری برنامه‌های معرفی در قالب بروشور و کتابچه‌ها به صورت اپلیکیشن را خواهند داشت.

وی گفت: کمیته اسکان و کمیته ترافیک و موضوع خدمات شهری همچنین تمام مباحثی  که قرار است در جهت  خدمت به گردشگران تحت عنوان ستاد اجرایی خدمات سفر ارائه شود در قالب ۱۰ کمیته  برنامه ریزی شده مسئولین این کمیته‌ها موظف هستند  جلسات را با اعضای کمیته برگزار و برنامه ریزی کنند.

فرمانی تاکید کرد: مشکلات را هم دبیر خانه استدلال بررسی می‌کند تا پیش از آغاز تعطیلات نوروزی در آمادگی کامل قرار بگیریم، برای پذیرش مهمانان نوروزی و قبل از آن هم یک مانور نوروزی با حضور تمام دستگاه‌های اجرایی خدمات سفر خواهیم داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار