مدیر کمیته امداد فیروزآباد از کمک ۴ میلیارد ریالی حامیان طرح اکرام به ایتام تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵ 06 March 2015

حسین امیری با اشاره به کمک 4 میلیاردی حامیان طرح اکرام این شهرستان اظهار داشت: کمیته امداد فیروزآباد امسال 1 میلیارد و 243 میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی به 970 دانش‌آموز و دانشجو پرداخت کرده است.

وی با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد و فرارسیدن هفته نیکوکاری تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون کمیته امداد فیروزآباد 346 سرپرست خانوار تحت پوشش را از طریق اعطای وام به ارزش 36 میلیارد ریال خودکفا کرده است.

مدیر کمیته امداد فیروزآباد با بیان اینکه این نهاد 200 میلیون ریال هزینه برای ساخت مسکن پرداخت کرده است، افزود: این نهاد از ابتدای سال تاکنون برای تجهیز و تعمیر مسکن اعتبار 834 میلیون ریال اعطا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: 72 دانش‌آموز نیز که عمدتاً مستعد ‌هستند به صورت شبانه‌روزی در خوابگاه کمیته امداد اسکان داده شده‌اند.

امیری با اشاره به پرداخت 5 میلیارد ریال وام قرض الحسنه به 490 مددجویان این نهاد گفت:‌کمیته امداد فیروزآباد از ابتدای سال تاکنون یک میلیارد و 370 میلیون ریال هزینه تامین جهیزیه و هدیه ازدواج در اختیار 106 عروس و داماد گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه یکی از خدمات کمیته امداد شهرستان پرداخت کمک هزینه درمانی به مددجویان است خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون 6 میلیارد ریال کمک هزینه درمانی به مددجویان فیروزآبادی پرداخت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار