مدیرکل فرودگاه بین‌المللی کرمانشاه با اشاره به بارش برف در سطح شهر کرمانشاه از صبح امروز؛ گفت: در حال حاضر پرواز از فرودگاه کرمانشاه بدون هیچ توقف و تاخیری در جریان است و بارش برف در روند پروازهای استان خللی ایجاد نکرده است.
کد خبر: ۱۰۸۷۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴ 14 January 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «مجتبی بیاتی» با بیان اینکه بارش برف باعث خوشحالی همه مردم استان شده و آرزوی ادامه دار شدن آن را داریم، افزود: پروازهای فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه بدون هیچ مشکلی در این هوای برفی ادامه دارد.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر هفته ای ۵۶ پرواز از فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه به مقصد تهران، مشهد، شیراز، کیش و عسلویه انجام می شود.

بیاتی اظهار داشت: در حال حاضر پرواز بین المللی در جدول برنامه های فرودگاه کرمانشاه نیست.

مدیرکل فرودگاه بین المللی کرمانشاه در خصوص روند اجرای پروژه توسعه باند دوم این فرودگاه گفت: در حال حاضر معطل مشخص شدن پیمانکار پروژه هستیم و فراخوان آن داده شده است.

فرودگاه کرمانشاه به عنوان فرودگاه «هاب» و بیس فرودگاه های غرب کشور در سال ۱۳۵۰ در زمینی به مساحت ۲۰۰ هکتار و با ارتفاع یک هزار و ۳۲۲ متر از سطح دریا در فاصله ۹ کیلومتر از میدان اصلی شهر (میدان آزادی) در شمال شرقی شهر کرمانشاه احداث شد.

بارش برف تا روز یکشنبه ادامه دارد

اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه با صدور اطلاعیه ای نسبت به بارش باران و باران تا روز یکشنبه هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه های هواشناسی گذر سامانه‌ای بارشی از جو منطقه تا یکشنبه هفته جاری، علاوه بر افزایش دمای شبانه و ابرناکی آسمان، به تناوب سبب بارش باران و برف در سطح استان خواهند داشت.

«سعید قاسمی» افزود: بارش‌ها از بعدازظهر امروز (شنبه) تا صبح یکشنبه و در نیمه جنوبی و نواحی شرقی استان نمود بیشتری خواهد داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار