همزمان با یوم الله ۹ دی برگزار‌ گردید؛
روز جمعه همزمان با گرامیداشت یوم الله ۹ دی، نخستین همایش مربیان، داوران و کادر هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم در محل فرهنگسرای جوان برگزار گردید.
کد خبر: ۱۰۸۴۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴ 31 December 2022

به گزارش تابناک قم، ️ابراهیم سانی خانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در این نشست ضمن تبریک به ورزشکارانی که به جایگاه تدریس و مربی گری رسیده اند گفت: رسیدن به این جایگاه اقدام والایی می باشد که شاهد هستیم تعداد بانوان در این عرصه افزایش یافته و این امر باعث خرسندی ماست.

️مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در ادامه افزود: امیدواریم با مدیریت خوب ریاست هیات پرورش اندام و بدنسازی، استان قم به جایگاه واقعی خود در این رشته برسد‌ و این فعالیت ها و نشاطی که در این رشته ایجاد شده است پایان نیابد.

️سانی خانی ضمن اشاره به بصیرت مردم در یوم الله ۹ دی گفت: بصیرت موضوعی است که قمی ها به آن اشراف داشتند و در این روز نشان دادند که میتوانیم با حجاب و نظام الهی در مقابل برنامه های دشمنان ایستادگی‌کنیم و پیروز باشیم.

️مجید تلخابی رئیس هیات بدنسازی و‌ پرورش اندام استان قم در سخنانی ضمن تقدیر از ورزشکاران برای رسیدن به جایگاه مربی گری گفت: تلاش ورزشکاران محترم برای تبدیل شدن به یک مربی متخصص قابل تقدیر است و ما نیز بر طبق قانون و چهارچوب های جمهوری اسلامی همراه و حامی تمامی خانواده بدنسازی و پرورش اندام استان خواهیم بود و هرکسی که بخواهد از این‌ چهارچوب ها خارج شود جایی در این‌ خانواده نخواهد داشت.

️در ادامه آقایان‌ محمد شعبانی مسوول کمیته مربیان، دکتر جعفری مربی بین المللی و متخصص تغذیه پیرامون مباحثی از جمله تغذیه، مضرات مکمل ها و عوارض داروهای استروئیدی با ورزشکاران و سایر مربیان این رشته گفت و گو کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار