مدیر کل آموزش و پرورش استان قم گفت: آموزش و پرورش استان از ابتدای سال تحصیلی جدید، با برگزاری بیش از ۱۴۰۰ یادواره شهدا در مدارس، تعهد خود را به شهدا نشان داد.
کد خبر: ۱۰۸۴۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲ 28 December 2022

به گزارش تابناک قم، علیرضا رحیمی دیروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر پاک شهدای گمنام در دانشگاه فرهنگیان که با حضور گسترده مردم انقلابی و شهید پرور قم برگزار شد، اظهار داشت: امروز باید تمام سعی و تلاش ما بر پیروی از راه شهدا باشد تا چراغی را که برای عزت و سرافرازی کشور روشن کردند همچنان روشن و پرفروغ نگه داشته و نگذاریم دشمنان معاند ما با تبلیغات مسموم جوانان ما را ناامید کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در ادامه تصریح کرد: امروز وظیفه همه ما پاسداری از خون شهدا، آرمان های آنها و امام شهیدان و پیروی از منویات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب است که خود بزرگ بسیجی قرن و شهید زنده هستند.

وی تلاش دشمنان را بر کمرنگ جلوه دادن این صحنه های تعهد و پایبندی دانست و عنوان کرد: با همه این تبلیغات سوء اما ملت وفادار و جوانان پرشور ما با قدرت هر چه تمام در سنگر هستند و مقاومت و ایستادگی می کنند و شعار عاشورایی "هیهات من الذله" را حفظ می کنند.

رحیمی در ادامه با تأکید بر قدردانی از نعمت امنیت و هوشیاری از مکر دشمنان افزود: جوانان ما باید با تعهد و تحصیل و تهذیب کارهای خود را پیش برده و نگذارند دشمنان شرایط کشور را غبار آلود کنند چرا که به برکت خون شهدا روزهای آرامش باز خواهد گشت و اتفاقات اخیر نیز برای معاندین و شبکه های جاسوسی آنها در کشور چیزی جز رسوایی نخواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در ادامه خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش استان با برگزاری بیش از 1400 یادواره شهدا در مدارس، تعهد خود را به شهدا نشان داد و به زودی هم مراسم دیگری را با عنوان یادواره یک هزار شهید فرهنگی و دانش آموز استان قم برگزار خواهد کرد.

رحیمی در پایان ضمن تقدیر از مسئولانی که برای زنده نگه داشتن فرهنگ شهدایی پیش قدم هستند و همچنین مردم و اقشار مختلف و هیئات مذهبی و دانش آموزان و خانواده فرهنگیان گفت: به امید روزی که پرچم مقدس جمهوری اسلامی به دستان مقام با کفایت رهبری به دست صاحب اصلی خود برسد تا با ظهور حضرت حجت، بشریت از زیر یوق ستم و تزویر و بی عدالتی نجات پیدا کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار