فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام؛
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام بیان داشت :مردم ایلام امروز خالق حماسه ای بی بدیل شدند و با حضور باشکوه و منسجم خود جلوه های زیبایی به مراسم دادند و بار دیگر با امام و رهبری و شهدا تجدید پیمان بستند.
کد خبر: ۱۰۸۴۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳ 28 December 2022

  به گزارش تابناک ایلام؛ سردار شاکرمی اظهار داشت : یکی از نیازهای ضروری جامعه ما تبیین و معرفی آرمان های شهدا و دستآوردهای انقلاب برای نسل جوان و نوجوان است.

وی افزود  : هرچند شیطنت های تشکیلاتی دشمنان و تبلیغات مسموم و گسترده فضای مجازی باعث شد برخی از نسل جدید فریب بخورند، اما امروز تعداد زیاد جمعیت تشییع کننده شهدا را نسل جوان و نوجوان تشکیل دادند تا نشان دهند ادامه دهنده راه شهدا هستند.

سردار شاکرمی گفت : همه ما باید در مسیر تعالی بخش شهدا گام برداریم و مسوولان به ویژه آموزش و پرورش و مراکز آموزش عالی باید مجاهدت های شهدا را به درستی برای تبیین کنند تا راه درستی برای نسل جدید ترسیم شود.

وی مطرح کرد:  تشییع شهدا امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بود و شهادت این بانوی بی همتا یک درس مهم سیاسی برای همه است.

وی ادامه داد : بانوی دوعالم برای دفاع از حریم ولایت و امامت به شهادت رسیدند و شهدا چی ما نیز پای ولایت فقیه ماندند و به شهادت رسیدند./ع

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار