رییس هیات شطرنج استان کرمانشاه گفت: تیم «مگامال» از این استان با کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات شطرنج لیگ دسته یک ایران توانست جواز حضور در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور را کسب کند.
کد خبر: ۱۰۸۴۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱ 26 December 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «داریوش کرمی» اظهار کرد: بیست و پنجمین دوره مسابقات شطرنج لیگ دسته یک ایران از ۲۷ آذرماه به مدت چهار روز و با حضور ۲۱ تیم از استان های مختلف کشور به میزبانی هیات شطرنج استان خوزستان در اهواز برگزار شد که تیم شطرنج مگامال کرمانشاه به عنوان نایب قهرمانی این مسابقات دست یافت.

وی افزود: تیم مگامال کرمانشاه در این رقابت ها با ۱۰‌ امتیاز تیمی به مقام دوم دست یافت و باشگاه رخ همدان و نماینده زنجان هم سوم شد.

رییس هیات شطرنج استان کرمانشاه یادآور شد: در این رقابت‌ها ۱۰۵ شطرنج باز از جمله ۶ استاد فیدر و قهرمانان کشوری و رده‌های مختلف سنی در هفت دور به روش سوئیسی باهم مسابقه دادند.

کرمی با بیان این که اعضای تیم مگامال کرمانشاه همگی جزو بازیکنان بومی و از استعدادهای این رشته در استان هستند اضافه کرد: در این تیم محمد ملک نژاد، امیررضا رضایی، روزبه دژدار، محمد مهدی چواری و محمد جواد ذوالفقاری عضویت دارند که با شایستگی در این مسابقات حضور یافتند.

وی با بیان اینکه سه تیم برتر این مسابقات به لیگ برتر باشگاه‌های کشور راه پیدا کردند، افزود: رقابت های دور رفت لیگ برتر باشگاه های کشور بهمن ماه امسال برگزار خواشطرنجهد شد که هنوز میزبان آن مشخص نشده است.

هم اینک بیش از ۵۰۰ نفر در رشته شطرنج به صورت سازمان یافته در حال فعالیت هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار