مدیر کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفت: علی رغم اینکه کرمانشاه استان برخورداری نیست مشارکت مردم در طرح‌های مدرسه سازی گسترده و در این زمینه جایگاه ویژه ای داریم.
کد خبر: ۱۰۸۳۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳ 24 December 2022

مرزبان نظری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: طرح‌های مشارکتی برای جذب کمک مردم به صورت خرد در قالب طرح آجر به آجر اجرایی شد که پویش‌های مختلفی هم ذیل این طرح به اجرا درآمد.

وی با اشاره به اجرای پویش صحن حرم مدرسه ام ذیل طرح آجر به آجر افزود: در اجرای این پویش از لحاظ مشارکت مردم استان دوم شدیم و حدود ١٠ هزار نفر مشارکت کردند در سایر طرح‌ها هم با استقبال گسترده مردم رو به رو شدیم و عمدتا جزو ۴ یا ۵ استان اول کشور بودیم.

مدیر کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان کرمانشاه با بیان اینکه در اجرای این طرح‌ها اگر مشارکت مردمی هم کافی نباشد دولت تامین اعتبار می‌کند، تصریح کرد: در اجرای پویش من مادرم با محوریت مادران استان سوم کشور شدیم و یک مدرسه سه کلاسه دخترانه در هلشی تعریف کردیم که حدود ٩٠ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی گفت: آخرین پویشی که اجرایی شد اعتبار ٱن به مدارس استثنایی اختصاص یافت که در آن هم استان دوم شدیم.

وی بخش دیگری از کمک‌ها را متعلق به خیرین ثابت موسسات و شرکت‌ها اعلام کرد و گفت: چنانچه یک مشارکت ۵٠ درصدی (اختصاص اعتبار اولیه پروژه) از سوی خیرین باشد ۵٠ دیگر از سوی دولت تامین اعتبار شده و نامگذاری مدرسه با نظر خیرین خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار