سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون طی احکامی، عبدالامیر قاسمی زاده و رسول منجزی را به ترتیب برای تمشیت امور مربوط به مدیریت منابع انسانی و امور حقوقی و قراردادهای این شرکت منصوب کرد.
کد خبر: ۱۰۸۰۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲ 29 November 2022

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مهندس قباد ناصری سمت و جایگاه های سازمانی را امانت الهی دانست و گفت: اصل این است که به عنوان یک مسئول مسلمان و متعهد به قوانین کشور، در حفظ این امانت و تحقق اهدافی که در حوزه ی آن مسئولیت تبیین شده اند، گام برداریم.

وی افزود: در صورت داشتن عملکرد مثبت و رضایت ذینفعان درون و برون سازمانی، توفیق خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی تداوم می یابد و این افتخاری بزرگ برای هر یک از اعضاء خانواده بزرگ صنعت نفت است.

مهندس ناصری مسئول سازمان را به دونده ی امدادی تشبیه کرد و اظهار داشت: در مسیر پیشرفت، تعالی و توسعه باید به صورت وظیفه مند و با استقامتی مثال زدنی، به سوی هدف خود گام برداشته و این امانت را به صورت کارآمد و بی نقص به مسئول بعدی تحویل داد.

سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در پایان از زحمات آقایان یداله پیامنی( مدیر سابق منابع انسانی) و علی مقدم( جانشین سابق رئیس امور حقوقی و قرادادها) تقدیر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار