فرمانده انتظامی استان ایلام؛
فرمانده انتظامی استان ایلام بیان داشت :روز سیزدهم آبان روز دانش‏ آموز، روز تسخیر لانه جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و همه این‌ها که یک ریشه واحد دارند بیانگر استکبار ستیزی و عدم سرسپردگی و تسلیم شدن امت اسلامی در برابر زیاده خواهی‌های آمریکا و هم پیمانانش می‌باشد.
کد خبر: ۱۰۷۵۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶ 04 November 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ سردار دلاور القاصی مهر افزود : در این روز که به عنوان انقلاب دوم نامیده می‌شود دانشجویان و دانش‌آموزان با تبعیت از امام راحل کاری کردند که برای همیشه آمریکا در خفت و خواری مانده و زمینه شکست هیمنه و ذلت این نظام اهریمنی فراهم شده است.

وی گفت : روز سیزدهم آبان روز دانش‏ آموز، روز تسخیر لانه جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و همه این‌ها که یک ریشه واحد دارند بیانگر استکبار ستیزی و عدم سرسپردگی و تسلیم شدن امت اسلامی در برابر زیاده خواهی‌های آمریکا و هم پیمانانش می‌باشد.

القاصی مهر ادامه داد : درایت و تیزبینی‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حضور همیشه در صحنه مردم همواره طرح‌ها و برنامه‌های دشمنان را خنثی و بی اثر کرده است.

ویمطرح کرد : دشمنان انقلاب اسلامی همواره کوشیده اند تا با تفرقه میان مسلمانان و شایعه پراکنی، اذهان جوامع اسلامی را آلوده و فضای اتحاد وحدت و همدلی مسلمانان را با تبلیغات مسموم و مأیوس کننده برهم زنند، اما هوشیاری مردم و مسئولان این اجازه را به آنان نخواهد داد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار