تیم ما در مسیر پیشرفت است و این مسئله حس خوبی را به ما می‌دهد. خودمان را از هر لحاظ آماده کرده‌ایم که ان‌شاءالله یک فوتبال قابل احترام را ارائه کنیم و بتوانیم نتیجه خوبی هم بگیریم
کد خبر: ۱۰۷۱۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳ 13 October 2022

به گزارش تابناک مازندران ، حمید مطهری سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری با تمجید از قلعه‌نویی اظهار کرد که فوتبال ایران باید قدر این مربی را بداند

 بر اساس این گزارش ، سرمربی نساجی مازندران در کنفرانس مطبوعاتی قبل از جدال با گل‌گهر به تمجید از قلعه‌نویی پرداخت.

حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار نساجی برابر گل‌گهر گفت: می‌دانیم گل‌گهر تیم قابل احترامی است، چون یک سرمربی باتجربه و پرافتخار به نام قلعه‌نویی دارد که به نظرم فوتبال ایران باید قدر امثال قلعه‌نویی‌ها را بیشتر بداند. بازی فردا هم از لحاظ تاکتیکی و هم فیزیکی برای هر دو تیم بسیار سخت خواهد بود. ما خیلی خوب حریف را رصد و آنالیز کرده‌ایم، ولی این آنالیز باید منجر به آن شود که در زمین بازی دستورات تاکتیکی کادر فنی اجرا شود.

 وی ادامه داد: بچه‌های ما واقعاً خیلی خوب تمرین کرده‌اند. ما در مسیر درستی قرار داریم و بچه‌ها در مسیر پیشرفت هستند. تیم ما در مسیر پیشرفت است و این مسئله حس خوبی را به ما می‌دهد. خودمان را از هر لحاظ آماده کرده‌ایم که ان‌شاءالله فردا یک فوتبال قابل احترام را ارائه کنیم و بتوانیم نتیجه خوبی هم بگیریم.

 سرمربی نساجی در ادامه گفت: این بازی دو سه کلید دارد. اینکه بچه‌های ما خیلی پرتلاش و دونده و مبارزه‌گر باشند و برای اهداف تیمی‌مان تلاش کنند. نکته بعدی این است که باید در طول بازی تمرکز کافی داشته باشیم تا بتوانیم نقاط قوت گل‌گهر را با تمرکز خوب کنترل و از نقاط ضعف آنها خوب استفاده کنیم. باید خیلی هوشمندانه بازی کنیم. بچه‌های ما بارها این را نشان داده‌اند که به معنای واقعی یک تیم هستند و کار تیمی حرف اول را می‌زند. امیدوارم بازی خوبی باشد و تماشاگران تلویزیونی از آن لذت ببرد.

 مطهری در باره غایبان تیمش در بازی فردا گفت: اکبر صادقی مصدوم است و محروم هم نداریم.

وی راجع به درباره تاکتیک تیم نساجی در فصل جاری گفت: سعی کرده‌ایم که همیشه فوتبال خوب و رو به جلویی ارائه کنیم. در شرایط بازی نسبت به حریف تاکتیکی خاصی را اتخاذ می‌کنیم، ولی در مجموع تفکرات من این است که یک فوتبال خوب و رو به جلو و قابل احترام بازی کنیم که بازیکنان، خودمان و تماشاگران همگی لذت ببریم. البته در برخی از دیدارها نیز پیش آمده است که نتوانستیم ایده‌های تاکتیکی را پیاده کنیم. همچنین بستگی به تیم حریف هم دارد که بخواهیم چگونه مقابل‌شان کار کنیم. در کل تفکرات من این است که فوتبال رو به جلو بازی کنیم، ولی گاهی اوقات نیاز است که جور دیگری بازی کنید.

 مطهری در پایان درباره بازیکنان تیمش گفت: ما بضاعت خودمان را داریم. در واقع علی‌رغم اینکه مالک و مدیران باشگاه تلاش زیادی کردند که بتوانند تیم بهتری ببندیم، ولی ما بضاعت خودمان را داریم. بچه‌های ما همیشه متعهدانه کار خودشان را انجام داده‌اند و سعی کردیم که یک تیم باشیم و این برای من از هر چیزی مهمتر است که کار تیمی در نساجی حرف اول را بزند. ما مهره‌ها و بچه‌های خوب و تاثیرگذاری هم داریم که برای تیم همه چیز خود را می‌گذارند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار