برداشت از دیدار های مردمی موحد؛
دیروز میگفتند موحد با خودکار مشکی و آبی نامه های مردم را پاراف میکند..!موحد فقط برای کسانی نامه میزند که لیدر های خاص معرفی کنند..! و امروز می گویند لیدرها اجازه نمی دهند نزدیک موحد شوید.
کد خبر: ۱۰۶۷۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۸ 13 September 2022

مخاطب تابناک کهگیلویه بویر احمد: سید محمد موحد را شاید بتوان با اطمینان از پر بازدید ترین نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی نام برد که همیشه دفتر ایشان و حتی راهروهای مجلس دسته دسته مردم به ملاقاتش میروند و از او درخواست ها و پیگیری های متفاوتی طلب میشود.

زنی از دیشموک کیلومتر ها به تهران می رود وقتی از چند صد مدیر و معاون و کارشنان ادارات مختلف استان نا اُمید می شود و جوان چرامی و لنده ای به اُمید کار و یا هر مشکل دیگر تنها راه را وکیل خود در مجلس میدانند.

اینها بخشی از واقعیات چندین ساله ای است که ما با آن سر وکار داریم و اگر بگوییم اینجا و در استان ما نماینده به مآمن و پناهگاهی برای مردم تبدیل شده است بیراه نگفته ایم.

آنچه ما می بینیم این است که مدل رودر رویی موحد با مردم جالب است و آنچه از قدیم تا به امروز می گفتند و برخی همچنان می گویند عکس آنچه در واقعیت رخ میدهد است..! ۱۰ ساعت و گاهی روز کامل موحد خونسرد و مهربانانه با همه ساعت ها چهره به چهره سخن میگوید. ملاقات و دیدار های موحد شاید متفاوت تر از ۹۰ درصد نمایندگان باشد و اگر بگویم اصلا شبیه به آنچه دورا دور از موحد شنیده بودیم نیست.
روزگاری که ما در دوره نوجوانی و جوانی بودیم می گفتند موحد دو خودکار دارد. خودکار مشکی موحد ویژه و کارساز است و خودکار آبی برای رد گم کنی است و این روزها می گویند لیدر ها اجازه نمی دهند مردم حرفشان را پیش موحد بزنند..!

می گفتند موحد تنها کسانی را فریاد رس میشود که به او رای داده باشند و اگر کسی پیش موحد میرود باید معرفش لیدری باشد که او قبلا در منطقه مشخص کرده است.

این روزها امّا آنچه می بینم با آنچه سالها پشت سر موحد می گفتند شباهتی به هم ندارد و اینجا انسانیت حکم میکند بگویم چه زبان ها باید از موحد عذر خواهی کنند و حلالیت بطلبند..!

ملاقات های عمومی پشت سرهم برگزار میشود. موحد بدون هر گونه تشریفات خاصی اتفاقا جایی را برای دیدارها انتخاب میکند که تعداد بیشتری مردم بتوانند دیدار داشته باشند و این چیزی جز گره گشایی از کار مردم نیست.

هیچ دفتر ملاقات جداگانه ای تا به امروز و در چندین دیدار موحد با مردم ندیدم.
دور تا دور موحد مردم حلقه میزنند و کار تا جایی غیر محرمانه است که حتی مردم درخواست های محرمانه خود را جلوی دیگران بیان میکنند..!

اینجا و در چندین ملاقات مردمی با موحد اصلا مجالی نیست تا شما هم اگر جای ایشان باشید از مراجعه کننده بپرسید چه رنگی هستید..! به من رای دادید یا به ...!

امروز به یقین میتوان گفت آنچه پشت سر موحد از رفتار ایشان می گفتند دروغ و امروز هم که می گویند اجازه نمیدهند نزدیک نماینده شویم کذب محض است.

چه میشود که به راحتی زبان به تخریب همدیگر می چرخانیم و چه چیزی عایدمان میشود که رضای خدا در گفتار و قلم زدنمان کم رنگ میشود و گاهی رنگ را هم له میکنیم..! براستی چرا کسانی که ادعای دینداری و حق بودن میکنند به این راحتی ناحق می گویند..!

به امید روزی که میزان سنجش افراد در رقابت ها خدمت بیشتر به مردم باشد.
وقتی میزان خدمت بهتر و بیشتر به جامعه باشد، مردم بین خوب و خوب تر دست به انتخاب میزنند و چه جامعه ای درست بشود وقتی همه برای خوب تر بودن رقابت کنند.

خبرنگار:مجید مرادی

چه زبان هایی که باید از موحد عذر خواهی کنند..!/+تصاویر

چه زبان هایی که باید از موحد عذر خواهی کنند..!/+تصاویر

چه زبان هایی که باید از موحد عذر خواهی کنند..!/+تصاویر

چه زبان هایی که باید از موحد عذر خواهی کنند..!/+تصاویر

چه زبان هایی که باید از موحد عذر خواهی کنند..!/+تصاویر

برچسب ها: موحد ، مخاطب تابناک ، لنده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار