مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در رقابت های ورزشی دانش آموزان سراسر کشور، دانش آموزان ورزشکار سرزمین خورشید در تمام رشته های برگزار شده با ۱۳۸ ورزشکار شرکت کردند و ۵ عنوان قهرمانی را در رشته های مختلف از آن خود کردند.
کد خبر: ۱۰۶۴۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰ 31 August 2022

به گزارش تابناک رضوی، شوشتری گفت: دانش آموزان ورزشکار استان خراسان رضوی، در این دوره از مسابقات که پس از چند سال تعطیلی به دلیل شیوع کرونا، امسال مجدداً از سر گرفته شد، یک سوم عناوین قهرمانی مسابقات را از آن خود کردند و از این حیث در سطح کشور پیشتاز هستند.

وی گفت: دانش آموزان ورزشکار استان موفق به کسب ۸۵ مدال خوشرنگ ( ۳۸ طلا، ۲۳ نقره، ۲۴ برنز) در این دوره از مسابقات ورزشی شدند.

وی ادامه داد: توازن جنسیتی در کسب این عناوین قهرمانی رعایت شده و دختران ورزشکارمان سهم مهمی در این موفقیت داشتند.

شوشتری افزود: پسران ورزشکار تیم «کشتی فرنگی»، تیم «جودو» و تیم «شطرنج» با کسب عنوان قهرمانی و اعضای تیم «ووشو» با کسب عنوان سومی این رقابت ها و دختران ورزشکار استان در رشته های «شنا» و «دو و میدانی» با کسب عنوان قهرمانی و در رشته «ژیمناستیک» با کسب عنوان نائب قهرمانی برای استان افتخار آفریدند.

وی در پایان با سپاسگزاری از زحمات همکاران، مربیان، سرپرستان و اعضای کادر فنی تیم ها، کسب این پیروزی ها را به آن ها تبریک گفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار