کد خبر: ۱۰۶۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷ 05 October 2015
 رییس دانشگاه پیام نور چرداول از پذیرش 240 دانشجوی جدید در سال تحصیلی 95 - 94 خبر داد و گفت: هم اکنون یک هزار و 500 دانشجو در این دانشگاه تحصیل می کنند.
به گزارش تابناک ایلام،محمد فرجی دارابخانی گفت: این تعداد دانشجوی برادر و خواهر در 14 رشته کارشناسی این مرکز آموزشی به تحصیل اشتغال دارند.
وی افزود: دانشجویان در رشته های مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی، اقتصاد، حسابداری، روان شناسی، علوم تربیتی، حقوق، تربیت بدنی، جغرافیا، زیست شناسی، ادبیات فارسی، الهیات، قرآن و حدیث و تاریخ تحصیل می کنند.
فرجی داربخانی با توجه به پذیرش 240 دانشجوی جدید الورود تاکید کرد: پذیرش این تعداد دانشجو در مقایسه با سایر شهرستان ها افزایش چشمگیری داشته است.
وی یادآور شد: از شورای گسترش درخواست افزایش رشته های کامپیوتر، زبان انگلیسی، کشاورزی، عمران و شیمی شده که این موضوع در دست بررسی و اعلام نظر نهایی است.
رییس دانشگاه پیام نور چرداول گفت: به منظور تسهیل در امر آموزش و تحقق شعار آموزش برای همه، همه جا و همه وقت، این دانشگاه در 31 رشته تحصیلی امکان برگزاری کلاس بصورت مجازی را فراهم کرده تا دانشجویان در هر نقطه و مکانی و با دسترسی به اینترنت از کلاس درس با کیفیت کلاس های حضوری بهره مند شوند.
به گفته وی، 205 استاد در قالب عضو هیات علمی و اساتید مدعو در این دانشگاه وظیفه تدریس دروس مختلف را بر عهده دارند.
وی افزود: دانشگاه پیام نور چرداول سال تحصیلی را با گرامیداشت یاد و خاطره دانشجوی شهید لطفعلی مراد حاصلی آغاز کرد.
به گفته وی، دانشگاه نهایت تلاش خود را در غنی سازی برنامه های فرهنگی و دانشجویی با محوریت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین انتقال وصایای شهدا بویژه شهدای دانشجو به نسل جوان بکارگرفته است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار