شهردار اراک گفت: در راستای عمران و توسعه شهری ، در این یک سال دو تقاطع غیرهمسطح سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید یعقوبعلی صیدی مورد بهره برداری قرار گرفته و همچنین عملیات اجرایی دو پروژه عظیم شهری تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین(ع) و تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی(ره) آغاز شده که با روند مطلوبی در حال اجراست.
کد خبر: ۱۰۶۴۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷ 27 August 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،علیرضا کریمی افزود: احداث بازارچه های محلی عرضه میوه و تره بار در شهرک پردیس ۲ و خیابان جهانگیری با پیشرفت ۵۰ درصدی و زورخانه مرکزی شهر که مراحل پایانی اجرایی را طی می کند و به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد، از دیگر پروژه های شهری اراک می باشد.
شهردار اراک گفت: احداث ۳۵ کیلومتر مسیر دوچرخه سواری در اراک، احداث پارک های موضوعی شطرنج و تریال در کوی صنعتی و شهرک معلم، خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس و میدل باس و پخش و توزیع ۷۰ هزار تن آسفالت در سطح شهر از دیگر اقدامات مجموعه مدیریت شهری اراک طی یک سال اخیر می باشد.
دکتر کریمی به اختصاص ۷۰ میلیارد تومان از بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری اراک به پروژه منطقه گردشگری دره گردو اشاره کرد و افزود: اختصاص این اعتبار نشان دهنده عزم جدی شهرداری و شورای اسلامی شهر جهت اجرای این پروژه مهم شهر اراک در حوزه گردشگری و تفریحی می باشد که در صورت همکاری اداره شهرسازی با مجموعه شهرداری شاهد اتفاقات خوب در این پروژه خواهیم بود.
وی یادآورشد: رونمایی از سامانه مدیریت پسماند اکو در اراک برای اجرای طرح تفکیک از مبدا پسماند، احداث ۷ زمین چمن مصنوعی فوتبال در محله های مختلف شهر اراک، جذب سرمایه گذار ۱۲۰۰ میلیارد تومانی ویژه پارک شهید باهنر، راه اندازی سیستم صدور پروانه مکان محور که صدور پروانه و گواهی در آن به صورت یکپارچه و بر اساس مکان ملک صادر و محاسبه عوارض به صورت اتوماتیک انجام می شود، بخشی از اقدامات شهرداری در یک سال اخیر می باشد.
دکتر کریمی اظهار داشت: نورپردازی فضاهای شهری از جمله تقاطع های غیرهمسطح شهید سلیمانی و میدان انقلاب، بلوار قدس و میدان شهدا، استاندار کردن و ایمن سازی وسائل بازی کودکان با نصب ۱۴ ست وسیله بازی پلی اتیلن و نصب کف پوش بازی کودکان در ۱۹ پارک، تجهیز ۲۵ بوستان شهر به سیستم روشنایی مطلوب از جمله اقدامات مجموعه مدیریت شهری اراک در یک سال اخیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار