یادداشت مخاطب
وقت تقسیم غنایم است! حتی کاری به اندیشه و مانیفست و دکترین و چپ و راست هم ندارند! همین که طرفدار فلان نماینده باشی یا یکی از اقوامت کمی بالاتر پستی گرفته باشد و بتواند سفارشات را به نماینده برساند کافی است! چه اهمیتی دارد سرنوشت 6 هزار دانش آموز معصوم و حدود 1000 معلم فرهیخته... اصلا چه اهمیتی دارد "آموزش"و "پرورش"...
کد خبر: ۱۰۶۲۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲ 20 August 2022
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محمد مرادی ، فعال فرهنگی و رسانه ای طی یادداشتی اعتراضی نسبت به برخی سیاست زدگی ها در آموزش و پرورش خطاب به برخی مسئولین نوشت :
خطاب به آقایان محترم :
استاندار کهگیلویه و بویراحمد!
 مدیر کل آموزش و پرورش!
و
انقلابیون امیدوار به تغییر و تحول!
اولیای دغدغه مند شهرستان چرام!

سال هاست آموزش و پرورش میدان تاخت و تاز سیاست زدگی و نماینده بازی است.
با این که رهبر انقلاب چندین بار نمایندگان مجلس را از دخالت در عزل و نصب ها منع کرده اند اما ظاهرا ولایت مداری صرفا لق لقه زبان این حضرات است.
سهم بندی پست ها بین لیدر های طوایف و کش مکش های این روزها و گاه شب نشینی های حضرات!، نشانه محرزی از زوال روز افزون آموزش و پرورش فلک زده ماست...
به اصطلاح بزرگانی که خود را صاحب رای و تفکر مردم می‌دانند و در جلسات از سنگینی آرای خانواده شان برای چانه زنی استفاده می کنند ، این روزها شب و روز ندارند! وقت تقسیم غنایم است! حتی کاری به اندیشه و مانیفست و دکترین و چپ و راست هم ندارند! همین که طرفدار فلان نماینده باشی یا یکی از اقوامت کمی بالاتر پستی گرفته باشد و بتواند سفارشات را به نماینده برساند کافی است! چه اهمیتی دارد سرنوشت 6 هزار دانش آموز معصوم و حدود 1000 معلم فرهیخته... اصلا چه اهمیتی دارد "آموزش"و "پرورش"...
چه ارزشی دارد انقلاب و مردمی که به امید تغییر، رئیسی را جای روحانی نشاندند...
به چه حقی برخی سیاسیون جلسات شبانه تشکیل می‌دهند و با تحت فشار گذاشتن مدیران، پست ها را عین ارث پدری و گوشت قربانی بین طوایف تقسیم می کنند!؟ کسانی که از قِبَل روی کار آمدن آقای رئیسی، جان گرفتند حالا تمام نیروهای انقلاب و امیدوار به تغییر را، چه آنان که تیر و طایفه سنگین برای رای آوری ندارند و چه آنان که در دایره خط و جناحشان نیستند، از مسئولیت ها حذف می کنند!!! اینان قیم مآبانه کاغذ و قلم برداشته اند و از مدیریت مدارس تا منازل سرایداری را بین اقوام و هم خطی هایشان تقسیم می‌کنند!!
لیدرهای بی سواد و سیاست زده برخی جناح های سیاسی، فارغ از نخبه پروری یا ظرفیت سنجی در تمامی جزئیات و انتصابات ، اعمال قدرت می‌کنند و در تمامی پست ها نظر میدهند!!!
گویا این زخم ناسور فقط بر پیکر آموزش و پرورش چرام نواخته نشده، این بلای خانمان سوز ، این نسخه موهوم برای شهرستان های دیگر هم پیچیده شده است.
پس نظارت و مدیریت کجاست؟
چرا کسی این ظلم آشکار به فرزندان این استان مظلوم را فریاد نمی‌زند؟
چرا با اغماض و کوتاه آمدن های بی توجیه ، دستِ برخی سیاسیون را باز می‌گذارید تا  از ظرفیت مردم به نفع خود، سواستفاده کنند؟
اقای استاندار!
جناب مدیر کل!
در مقابل این سستی و انفعال مسئولید؛  هر چند خود را وامدار برخی سیاسیون هم بدانید!! اقتدار مدیریتی خود را حفظ کنید و مگذارید آموزش و پرورش قربانی مطامع سیاسی شود!!
مخاطبین عزیز، این گونه است که دائما ما و فرزندانمان قربانی ستم این جماعتیم و کاوه ای سربرنمی آرد تا از پوستینی عَلَم بسازد و انسان های آزاده را گرد آورد و بساط این سیاست زدگی را برچیند!!
در پایان، آن به ظاهر بزرگان که خود را زمامدارِ امورِ شهرستان می دانند توجه کنند ، اگر از این اعمال فشار ها ، جلساتِ  لابی ، فشار از اداره ی کل به اداره ی  شهرستان و ..... دست برندارند ، جزئیات بازی های کثیف  آنها را برای عموم مردم شهرستان بازگو خواهیم کرد و نفاق و تزویر آنان را بر همگان آشکار خواهیم ساخت!!
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
احسنت
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
اینکه پست اقوامت گرفته شده.به فکر دانش اموز افتادی.وگرنه همیشه همین بوده.انشاالله درست میشه
پاسخ ها
محمد مرادی تل گرد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
سلام بزرگوار، فکر کنم اشتباه گرفته باشید؛ کسی از اقوام من در اداره ی شهرستان یا اداره ی کل نیستند، همچنین کسی از اقوام بنده حتی جزو گزینه ها ی ورود به ادارات هم نبوده؛ البته هر کسی دیگران رو با توجه به روحیات خود قضاوت می کنه!!! همه مثل هم نیستند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار