فرمانده انتظامي شهرستان دلیجان از توقيف یک دستگاه کامیون حامل تعداد ۵۶دستگاه ماکروفر خارجی قاچاق به ارزش ۸ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۷۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷ 23 July 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی" مجتبی جمالی" افزود: در تداوم طرح هاي عملياتي پليس، مأموران پلیس شهرستان دلیجان در تحقيقاتي از تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی این شهرستان با خبر شده و بلافاصله برنامه ريزي لازم را برای شناسایی و توقيف آن آغاز کردند.
این مقام انتظامی یادآور شد: سرانجام مأموران انتظامي شهرستان دلیجان در يكي از محورهاي مواصلاتي این شهرستان، خودروی مورد نظر را که از یکی از استان های جنوبی به مقصد تهران در حرکت بود، مورد شناسایی قرار داده و آن را متوقف کردند.
وی اضافه کرد: مأموران در بازرسي از کامیون مورد نظر موفق به کشف۵۶ دستگاه ماکروفر خارجی قاچاق، فاقد مدارک معتبرگمرکی شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان دلیجان با اشاره به تعیین ارزش ۸ میلیاردی این محموله قاچاق از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان افزود: در اين عمليات یک نفر دستگیر و پس از تشكيل پرونده مقدماتی براي سير مراحل قانوني به دستگاه قضائی معرفي شد.
سرهنگ جمالی با قدردانی از نقش مهم و اثر گذار شهروندان در انجام موفقیت آمیز مأموریتهای مختلف پلیسی از آنان خواست تا به منظور حمايت از توليدات داخلي و مبارزه هدفمند با عرضه کالای قاچاق، همواره از خريد این گونه کالاها خودداري كرده و موارد مشكوك در این زمینه را نیز به فوريت هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار