کد خبر: ۱۰۵۰۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۱ 13 June 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گچساران، انوشیروان قیطاسی سرپرست آموزش و پرورش این شهرستان طی بازدید‌های اخیری که از درمانگاه فرهنگیان این شهرستان داشت، بیان کرد:با برنامه ریزی‌های به عمل آمده و تلاش بی وقفه‌ی جهانبخش جمال مقدم، در حال تکمیل شدن است.

وی افزود:پس از فراهم کردن زیرساخت‌ها و زیباسازی فضای درمانگاه، تلاش بر این است که درمانگاه فرهنگیان از پس نیاز‌های بهداشت و درمان فرهنگیان برآید.

جهانبخش جمال مقدم مسئول درمانگاه فرهنگیان شهرستان گچساران گفت:تمامی وسایل مورد نیاز جهت زیباسازی فضای درمانگاه فراهم شده است و در اسرع وقت اتاق‌های درمانگاه را تجهیز خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه پزشک عمومی و فیزیوتراپی برای فرهنگیان رایگان است، افزود:در ابتدای کاری مکاتبات رسمی جهت برطرف کردن مشکلات این درمانگاه و سپس رایزنی‌های لازم با پزشکان مورد نیاز انجام شده است و در ماه‌های آینده متخصص داخلی، متخصص گوش، حلق و بینی، متخصص قلب و عروق و طب سنتی به این درمانگاه اضافه خواهند شد.

انوشیروان قیطاسی و جمال مقدم هر دو بر استفاده رایگان فرهنگیان از باشگاه بدنسازی تاکید کردند تا فرهنگیان و فرزندان آنان بتوانند مدتی را با آسودگی خاطر در محیطی مخصوص به خود، به ورزش بپردازند و این موضوع را در دستور کار قرار داده اند.

جهانبخش جمال مقدم در انتهای این بازدید بیان کرد:مکاتبات لازم جهت دریافت ۱۲ عدد کولر انجام شده است و قطعاً عملیاتی خواهد شد. همچنین قرار است که در این درمانگاه به روش‌های درمانی سنتی نظیر زالو درمانی، حجامت و. تحت نظر پزشک با تجهیزاتی مناسب پرداخته شود و امید است که بتوانیم گامی مثبت جهت رفع نیاز‌های فرهنگیان برداریم.

گفتنی است که در این درمانگاه به میزان کافی، مواد مورد نیاز دندان پزشکی (معادل صد میلیون تومان) خریداری شده و برنامه‌ی کاری به گونه‌ای خواهد بود که هیچ گاه با کمبود مواد اولیه‌ی لازم جهت کار، مواجه نشویم و همچنین طرح شبانه روزی کردن این درمانگاه در حال پیگیری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار