کد خبر: ۱۰۴۷۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸ 28 May 2022

به گزارش تابناک گیلان فرماندار تالش در جلسه مشترک مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان های گیلان و اردبیل و اعضای شورای تامین و مسئولان شهرستان‌های خلخال و تالش که با محوریت حل مشکلات محور اسالم به خلخال در فرمانداری خلخال برگزار شد، گفت : مسیر اسالم به خلخال یکی از مسیرهای بسیار زیبا و توریستی است که در این جلسه راهکارهای خوبی برای ارتقای سطح ایمنی محور ارتباطی پرتردد اسالم - خلخال برای اجرا مصوب شد.

وی افزود: لکه‌گیری ، تثبیت ، زیرسازی و روکش آسفالت بخش‌های از بین رفته این جاده ۷۲ کیلومتری مشترک اسالم به خلخال در هر دو حوزه استحفاظی دو استان اردبیل و گیلان امسال آغاز می‌شود.

عاشوری گفت : برآورد انجام شده توسط کارشناسان راهداری دو طرف برای مرمت و ساماندهی وضعیت محور ارتباطی کوهستانی بین استانی ، برفگیر و توریستی اسالم به خلخال بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان است.

فرماندار تالش عنوان کرد : با مساعدت استاندار محترم و پیگیری های نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی عملیات ترمیم محور فوق الذکر با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان آغاز شده است و برای بهسازی و تثبیت ۴۵ کیلومتر حوزه استحفاظی گیلان در این محور ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برآورد شده که تامین این اعتبار نیازمند همت و پیگیری همه دست‌اندرکاران کشوری و استانی است

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار