در پانزدهمین آیین داوری موزه برتر کشور که به همت شورای بین‌المللی موزه‌های ایران(ایکوم) در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شد،
کد خبر: ۱۰۴۷۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸ 18 May 2022

موزه گرمابه علیقلی آقا در بخش پژوهش رتبه دوم و در بخش فعالیت‌های مجازی رتبه سوم را کسب کرد. انتشار و رونمایی از کتاب وقف‌نامه علیقلی آقا، تولید و انتشار پادکست‌های جهانواره و آداب مهرازی، تولید و انتشار نسخه فیزیکی آداب مهرازی و تهیه کتاب اشعار فارسی در کتیبه‌های اصفهانی در بخش پژوهش و فعالیت موزه در شبکه‌های اجتماعی، برگزاری تورمجازی، تولید و انتشار پادکست‌های جهانواره و آداب مهرازی در نرم افزار شنوتو و کست باکس از جمله فعالیت‌های مجازی این موزه بوده است.

عصارخانه شاهی در صدر فعالان مجازی موزه‌های کشور

موزه عصارخانه شاهی در بخش فعالیت‌های مجازی رتبه نخست را کسب کرد. تولید محتوا در صفحه اینستاگرام موزه، ارائه فعالیت‌ها، انتشار اخبار و اطلاعیه رویدادها، نشر مطالب مرتبط با فرهنگ عامه، نشر کلیپ و تصاویر معرفی موزه به عموم، حضور فعالان پرمخاطب فضای مجازی در موزه و تهیه کلیپ معرفی از جمله فعالیت‌های این موزه در فضای مجازی بوده است. تهیه و انتشار سه شماره پادکست سونما و انتشار در فضای کست باکس که پرمخاطب‌ترین بستر انتشار پادکست هست و انتشار این تولیدات در شنوتو از دیگر فعالیت‌هایی است که به معرفی عصارخانه شاهی در فضای مجازی می پردازد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار