تابناک-سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان هرمزگان گغت: طبق آیین نامه های وزارت ورزش وجوانان باشگاه‌ها براساس متراژ و تجهیزات رتبه بندی خواهند شد و سعی داریم در سالجاری با اخذ تسهیلات از وزارت از باشگاه‌های ورزشی سراسر استان حمایت کنیم.
کد خبر: ۱۰۳۸۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷ 10 April 2022

به گزارش تابناک هرمزگان حسین اخلاقی رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام هرمزگان، فرشید افشار دبیر هیئت، صمیه کمالی نائب رئیس هیئت به همراه اعضای هیئت با خادمی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان در محل سالن جلسات اداره کل دیدار و گفتگو کردند.

مظفر خادمی صبح امروز (۲۱ فروردین ماه) در این دیدار، افزود: هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان در سال‌های اخیر رشد چشمگیری به لحاظ فعالیت‌های متعدد ورزشی و برگزاری مسابقات مختلف در استان داشته است.

وی اظهار کرد: هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان با تشکیل تیمی قوی و تخصصی فعالیت های زیادی در حوزه برگزاری مسابقات ،آموزش و ...انجام داده اند و در بحث آموزش و تربیت مربیان توجه ویژه داشته باشید تا مربیان با دانش بیشتری فعالیت داشته باشند.

خادمی بیان کرد: طبق آیین نامه های وزارت ورزش وجوانان باشگاه‌ها براساس متراژ و تجهیزات رتبه بندی خواهند شد و سعی داریم در سالجاری با اخذ تسهیلات از وزارت از باشگاه‌های ورزشی سراسر استان حمایت کنیم.

سرپرست اداره کل ورزش وجوانان هرمزگان تصریح کرد: جهت بازرسی از عملکرد باشگاه‌ها، تیم و کارگروهی متشکل از همکاران اداره کل و اعضای هیئت تشکیل خواهد شد تا بر روند فعالیت های باشگاه‌های ورزشی استان نظارت داشته باشد.

در ادامه این جلسه رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان بیان کرد: از زمان تصدی بنده فعالیت ها و برنامه های زیادی جهت رشد و توسعه ورزش بدنسازی و پرورش اندام در استان انجام گرفته است که امیدوارم با حمایت اداره کل و ورزشکاران بدنسازی بتوانیم مسیر موفقیت را بیش از پیش دنبال کنیم.

وی با اشاره به اینکه از بانوان ورزشکار رشته بدنسازی رشد چشمگیری در این رشته را شاهد بوده ایم و بانوان بدنسازی استان درخواست حمایت بیشتری را دارند، خاطرنشان کرد: هیئت های ورزشی رسالتی مهم در اجرای برنامه های ورزشی دارند و همواره با تعامل و همکاری اداره کل ورزش وجوانان در جهت رشد و توسعه این رشته ورزشی با برنامه‌ریزی صحیح درصدد هستیم تلاش کنیم تا شاهد اتفاقات خوبی در استان باشیم.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار