برترین های جشنواره استانی تئاتر فجر بوشهر معرفی شدند
بیست وهفتمین جشنواره تئاتر استانی فجر بوشهر با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد و سه نمایش یک بشقاب رطب تلخ، مجلس قربانی سنمار و مجلس مرثیه ماهدخت به ترتیب اولویت به عنوان نمایش های اول تا سوم به جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافتند.
کد خبر: ۱۰۳۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰ 30 September 2015
تابناک بوشهر: براساس رای هیات داوران این جشنواره در بخش کارگردانی محسن حلوایی و حسن رضایی کارگردانان نمایش یک بشقاب رطب تلخ مقام اول این بخش را به خود اختصاص دادند.
همچنین شیما جوادپور کارگردان مجلس قربانی سنمار و میثم گزی کارگران نمایش مجلس مرثیه ماهدخت به ترتیب رتبه های دوم و سوم بخش کارگردانی این جشنواره را از آن خود کردند.

دربخش نمایشنامه نویسی نیز حسن رضایی نویسنده متن نمایش یک بشقاب رطب تلخ، رضا گشتاسب نمایش سه چهار روزی که امیر خانه نبود و صابر محمدی نویسنده نمایش ماهی های نه ماهه به ترتیب حایز مقام های اول تا سوم بخش متون نمایشی شدند.

هیات داوران در بخش بازیگری مرد مقام اول را به میلاد مرادی بازیگر نمایش مجلس قربانی سنمار اختصاص داد و علی رضا بهرامی بازیگر نمایش مصیبت های خانواده صمصامی و سعید فولادی بازیگر نمایش سه چهار روزی که امیر خانه نبود به طور مشترک مقام دوم و مرتضی قائدپوری از نمایش مجلس مرثیه ماهدخت و سهیل عرب از نمایش مجلس قربانی سنمار مقام سوم این بخش بدست آوردند.

براساس رای هیات داوران مقام اول بازیگری زن به اسماء یوسف پور بازیگر نمایش یک بشقاب رطب تلخ تعلق گرفت، مقام دوم به آزاده میگلی نژاد از همین نمایش و مارال ایزدبخش از نمایش مرثیه ماهدخت و مقام سوم این بخش نیز به طور مشترک به سپیده حجامی از این نمایش، زیبا دریانورد از نمایش سه چهار روزی که امیر خانه نبود و ندا نوروزی بازیگر نمایش مصیبت های خانواده صمصامی رسید.

در بخش های طراحی صحنه میثم گزی از نمایش مجلس مرثیه ماهدخت، طراحی لباس مریم وحیدزاده از نمایش یک بشقاب رطب تلخ و سارا آرچین از نمایش مجلس مرثیه ماهدخت، موسیقی کیومرث خورده بین از نمایش یک بشقاب رطب تلخ و محمد جعفر سعیدی و میثاق بارونی مجلس مرثیه ماهدخت، پوستر و بروشور امرالله حاجب از نمایش نت به عنوان برترین ها ای این جشنواره معرفی شدند.

بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی فجر بوشهر با شرکت هشت گروه نمایشی به مدت سه روز در مجتمع فرهنگی هنری 9 دی بوشهر برگزار شد. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار