آخرین اخبار و اطلاعات حجاج خوزستانی در گفتگو با مدیرکل حج و زیارت استان؛
با جست‌وجوی های تیم های تفحص در سردخانه بزرگ مکه و برخی از کانتینرهای اجساد، تعداد قربانیان ایرانی حادثه منا به ۲۲۶ نفر رسیده است. با این حساب تعداد مفقودان ۲۴۸ نفر و مجروحان ۲۷ نفر است
کد خبر: ۱۰۲۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱ 29 September 2015
ناصر حویزاوی مدیرکل حج و زیارت استان خوزستان در گفت و گو با خبرنگار تابناک خوزستان درباره ی آخرین وضعیت حجاج خوزستانی پش از حادثه دلخراش منا گفت: با توجه به افزایش لحظه به لحظه آمار قربانیان این حادثه، تا کنون وضعیت حجاج استان مطابق با آمار 2 کشته و 4 مفقود که قبلاً نیز اعلام شده بود، می باشد.

ناصر حویزاوی با اشاره به بازگشت حجاج از 13 مهرماه به استان، در خصوص تشییع و تدفین پیکر جان باختگان گفت: پیکر یکی از کشته شدگان به درخواست خانواده وی در عربستان تدفین می شود و پیکر دومین جان باخته خوزستانی طی مراسم خوبی انشالله در آبادان تشییع و تدفین خواهد شد. 

مدیرکل حج و زیارت خوزستان عنوان کرد: امسال 3 هزار خوزستانی به حج تمتع مشرف شدند.

به گزارش تابناک خوزستان؛ تا لحظه انتشار این گزارش بیش از 228 ایرانی کشته،27 نفر مجروح و 248 نفر مفقود اعلام شدند.
گفتنی است دو تن از حجاج خوزستانی بنام های عبدالستار شنیاری نصاری و امین باوی جان خود را از دست دادند.

عبدالستار شنیاری نصاری کارمند بازنشسته آتش نشانی و امین باوی از قاریان بین المللی کشورمان قربانیان این حادثه تلخ هستند.

افزایش آمار جان باختگان ایرانی حادثه منا

سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت هم گفته است: با جست‌وجوی های تیم های تفحص در سردخانه بزرگ مکه و برخی از کانتینرهای اجساد، تعداد قربانیان ایرانی حادثه منا به ۲۲۶ نفر رسیده است. با این حساب تعداد مفقودان ۲۴۸ نفر و مجروحان ۲۷ نفر است. 

اوحدی گفت: ۸۰ درصد بیمارستان های مکه طائف جده و منا مورد بررسی قرار گرفت، اما خبری از مفقودان نداریم. متاسفانه با روندی که افزایش آمار جانباختگان را داریم، آمار ما رو به افزایش است. همانطور که آمار جان‌باختگان همه کشورها درحال زیاد شدن است؛ تا قبل از این ۱۲۰۰ جسد در سردخانه بود، اما با وارد شدن تریلی های جدید از اجساد، آمار کلی به بیش از ۴۷۰۰ نفر رسیده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار