استاندار یزد با اشاره به اهمیت مصوبات سفر رئیس جمهور به این استان،‌ گفت: بعد از گذشت کمتر از 50 روز از سفر هیأت دولت سیزدهم به استان یزد 800 میلیارد تومان از مبالغ کلی مصوبات سفر آیت الله رئیسی به دارالعباده ابلاغ و بین دستگاه‌های مختلف توزیع شده است.
کد خبر: ۱۰۲۷۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳ 09 February 2022

مهران فاطمی پیش از ظهر امروز در نشست بررسی مصوبات سفر رئیس جمهور به این استان که با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی  برگزار شد،‌ اظهار کرد:‌ اجرایی شدن صحیح و کامل مصوبات سفر رئیس جمهور باید در اولویت اجرایی مسئولان و دست‌اندرکاران اجرایی استان قرار گیرد.

وی با اشاره به تاکید رئیس جمهور بر اجرایی و عملیاتی شدن مصوبات سفر‌های استانی افزود: خوشبختانه شاهد این بودیم که کمتر از ۵۰ روز بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان از مبالغ کلی مصوبات سفر به استان ابلاغ و بین دستگاه‌ها توزیع شده است.

استاندار یزد با بیان این‌که در اولین سفر رئیس دولت سیزدهم به این استان  ۱۶۹ مصوبه در دستور کار قرار گرفته است،‌ گفت:‌ برای کل مصوبات سفر رئیس جمهور به استان یزد ۴۵۷۰۰/۷ میلیارد تومان با مبلغ تخصیص ۸۲۵/۷ میلیارد تومان تعیین شده است.

استاندار یزد با بیان این‌که مبالغ توزیع شده باید برای پیشرفت فیزیکی طرح‌های مصوب سفر هزینه شود و اثر آن باید برای مردم نیز ملموس باشد،‌ گفت: نظارت مستمر و دقیق پروژه‌ها باید با تدوین برش شهرستانی توسط فرمانداران انجام شود.

فاطمی در پایان با بیان این‌که سعی داریم بعد از یک سال پیشرفت محسوس و قابل قبولی در طرح‌های مصوب سفر رئیس جمهور به استان یزد داشته باشیم،‌ خاطرنشان کرد: مبالغ توزیع شده باید به گونه‌ای هزینه شود که طرح‌ها به یک سرانجام مشخص برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار