فرماندار هلیلان:
فرماندار هلیلان گفت: هشت طرح زیرساختی، آموزشی، بهداشتی و کشاورزی به مناسبت دهه فجر در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۰۲۶۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 03 February 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ کوروش عیوضی بیان داشت: برای این طرح‌ها که به مناسبت دهه فجر به بهره برداری می‌رسند افزون بر ۳۳۶ میلیارد ریال هزینه شده است.

او تصریح کرد: بهره برداری از این طرح‌ها بعنوان خدمات دولت برای ۴۵ نفر اشتغالزایی ایجاد می‌کند.

فرماندار هلیلان به طرح‌های دهه فجر این شهرستان اشاره و عنوان کرد: برای دبستان ۶ کلاسه روستای شیرواند ۲۴ میلیارد ریال و با مشارکت خیرین و برای ساخت مدرسه یک کلاسه از طرح "آجر به آجر" اعتبارات لازم اختصاص یافت.

عیوضی افزود: ۲ پروژه آبیاری تحت فشار از محل اعتبارات مدیریت منابع آب و خاک جهاد کشاورزی و فاز دوم نهالستان پل سیمره از دیگر طرح‌های دهه فجر هلیلان به شمار می‌آید.

او در ادامه با اشاره به پل جزمان شهرستان، این پروژه را مهم‌ترین طرح دهه فجر در این شهرستان ذکر کرد و گفت: عملیات آغاز این پروژه سال ۹۸ آغاز شده و بعنوان مطالبه جدی مردم این شهرستان پس از گذشت ۱۲ سال، دهه فجر امسال با اعتباری افزون بر ۱۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

وی یادآور شد: به مناسبت دهه فجر پروژه آسفالت پله کبود به شیراوند و همچنین خانه بهداشت روستای ماهیزان از محل اعتبارات استانی به بهره برداری می‌رسد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار