کد خبر: ۱۰۲۰۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷ 05 January 2022
استاندار در نشست خود با سردار طلایی‌نیک، معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت دفاع و جمعی از مدیران این وزارتخانه، در راستای طرح ملی احداث کارخانه بازیافت هواپیما‌های بازنشسته در استان، گفت: طرح ملی احداث کارخانه بازیافت هواپیما‌های نشسته توسط وزارت دفاع در استان انجام خواهد شد؛ بنابراین مجموعه مدیریتی استان در تلاش خواهد بود، تا اعتبار این پروژه برای سال آینده عملیاتی شود.

 به گزارش تابناک همدان، علیرضا قاسمی فرزاد افزود: اجرای این طرح در استان همدان برای نخستین‌بار در خاورمیانه توسط وزارت دفاع، جای تشکر و قدردانی دارد. 
 
وی گفت: استان همدان دارای ظرفیت‌های مناسبی برای اجرای طرح ملی احداث کارخانه بازیافت هواپیما‌های نشسته، دارد.

قاسمی فرزاد در ادامه با اشاره به فرصت‌های شغلی که این طرح ایجاد می‌کند، گفت: با انجام و اجرای این طرح، زمینه‌های رونق اشتغال برای جوانان و متخصصان این حوزه در استان فراهم می‌شود. 

استاندار همدان، تصریح کرد: با توجه به گستردگی طرح ملی احداث کارخانه بازیافت هواپیما‌های نشسته، طرح‌های بدیع و سرمایه گذار‌های دگری در استان امکان‌پذیر خواهد شد. بی شک اجرای این طرح در افق بلند مدت، می‌تواند یک آورده خوب برای استان باشد.

قاسمی فرزاد در ادامه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به زمین مورد نیاز این طرح ملی، گفت: زمین مورد نیاز اجرای طرح ملی احداث کارخانه بازیافت هواپیما‌های نشسته در استان در کنار فرودگاه همدان جایابی شده که امیدواریم شورای محترم شهر و شهرداری همدان همکاری‌های لازم برای تسریعِ در انجام این طرح را داشته باشند. 

 وی افزود: با اجرای این طرح، علاوه بر منافعی که برای استان در پی خواهد داشت، می‌تواند یک منبع درآمد پایدار برای شهرداری همدان نیز محسوب شود. 

 وی در پایان گفت: پیاده شدن این طرح در استان یک فرصت طلایی دیگر برای توسعه استان محسوب می‌شود که با جدیت در دستور کار مسئولان قرار خواهد گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار