کد خبر: ۱۰۲۰۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰ 05 January 2022
 امروز عصر (چهارشنبه ۱۵دی‌ماه) سردار رضا طلایی نیک، معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت دفاع و جمعی از مدیران وزارت دفاع، طی سفر یک‌روزه به استان همدان با حضور در استانداری، در راستای اقدام مشارکت و همکاری‌های دوجانبه، با  علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان دیدار کرد.

به گزارش تابناک همدان،  استاندار همدان در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌ها و تلاش‌های مجموعه وزارت دفاع در کشور به ویژه استان همدان، گفت: استان همدان، برای هرگونه همکاری با وزارت دفاع آمادگی کامل را دارد. 

 وی با اشاره به طرح‌ها و برنامه‌های وزارت دفاع در حوزه‌های مختلف در استان همدان، گفت: این وزارتخانه می‌تواند در زمینه تامین مسکن و بهتر از قبل با استان به ویژه، مراکز علمی، دانشگاه‌های استان، شرکت‌های دانش‌بنیانِ و دستگاه‌های اجرایی همدان، همکاری داشته باشد و برای احداث صنایع مربوطه و سرمایه‌گذاری صنعتی در استان اقدام کند.

 استاندار همدان در ادامه خواستار فعالیت وزارت دفاع و سایر شرکت‌های وابسته به این وزارتخانه در استان و سرمایه‌گذاری آن‌ها در همدان شد.

 وی افزود: شرایط استان همدان برای تعامل و همکاری با وزارت دفاع مطلوب است و امیدواریم این اقدام مشترک، زمینه‌ساز اشتغال در استان و حل مشکلات مسکن و توسعه تعاملات بین دو طرف شود.

 قاسمی‌فرزاد، تصریح کرد: این اقدام مشترک، زمینه استفاده وزارت دفاع از ظرفیت‌های دانشگاه‌های استان و امکان شناسایی، شکوفایی و بکارگیری نخبگان استان را فراهم خواهد کرد.

 نماینده عالی دولت در استان، گفت: مجموعه مدیریتی استان همدان، یکپارچه، آماده کمک، همراهی، همدلی و هماهنگی برای توسعه استان است. 

وی در پایان گفت: وزارت دفاع با عملکرد خود به رغم تحریم‌ها، با اتکا به جوانان صنایع دفاعی و دانشمندان متعهد، کشور را در زمینه دفاعی و نظامی به خودکفایی رسانده است.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فرمانده سپاه انصارالحسین همدان، فرماندهان نظامی و انتظامی استان، و برخی از مدیران مربوطه استانی در این جلسه حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار