؛ شهردار دهلران
شهردار دهلران گفت : کل اعتبارات عمرانی سال جاری از محل کمیته برنامه ریزی و تملک دارایی ها ۵ میلیارد ۶۰۰ میلیون تومان است که تاکنون ۵۰ درصد آن تحقق پیدا کرده است.
کد خبر: ۱۰۱۹۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲ 02 January 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ امین الله جام سحر، در جلسه با معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران که با حضور اعضای شورای شهر برگزار شد؛ گفت: شهرداری با تعامل که با اعضای شورای شهر و مجموعه شورای اداری شهرستان دارد به دنبال توسعه و عمران شهری است. 

وی اظهار داشت: بودجه جاری شهرداری دهلران در سال جاری 13میلیارد تومان بوده که خوشبختانه تا آذر ماه 92درصد آن محقق شده است. 

شهردار دهلران تصریح کرد: شهرداری به عنوان مدیریت شهری نقش بسیار مؤثری در بحث رفاه اجتماعی و خدماتی شهری به شهروندان دارد و در این راستا نیز برنامه های در دستور کار شهرداری و شورای شهر قرار دارد. 

جامسحر به بافت فرسوده شهری اشاره کرد گفت: متأسفانه ۷۰ درصد معماری شهری دهلران متعلق به زمان بازسازی است و با بررسی میدانی برای تعمیر ترمیم و بهسازی فضای سبز، جدول گذاری و کف پوش اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان نیاز است. 

شهردار دهلران نیز گفت: باتوجه به مشکلات شهری دهلران قطعاً با هماهنگی بین دستگاهی وهمراهی شهروندان سیمای شهر قابل تغییر است.

وی ادامه داد: از جمله معضلات اصلی شهر دهلران ساخت سازهای غیر مجاز است که کی از راه‌های پایان دادن به این مشکل تعیین تکلیف اراضی بین دولت و بخشی از مردم است. 

جامسحر ادامه داد: یکی از موضوعاتی که می‌تواند باعث رونق اقتصادی در شهر دهلران شود حوزه مسکن است که این امر علاوه بر ایجاد شغل باعث در آمد زایی برای شهرداری خواهد شد. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار