مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری ایلام؛
مدیر کل امور شهری و شورا های استانداری ایلام گفت: باتوجه که کمبود در آمد ؛ شهرداری ها باید رایزنی جلب مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذار در پروژه های شهردای را مهیا کنند.
کد خبر: ۱۰۱۵۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶ 12 December 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ رضا شریفی اصل در آئین تودیع و معارفه شهردار دهلران گفت: شوراهای اسلامی شهرها زیر نظر کمیته مربوطه رصد و شوراهای اسلامی هر 6 ماه یا سالانه باید گزارش عملکرد به مردم ارائه دهند

.  وی گفت : در سال جاری 165میلیارد ریال اعتبار از محل های هزینه ای،اربعین،توازن و کمک های نماینده مجلس حوزه جنوب برای شهرداری دهلران اخصاص یافته است.

  وی از اختصاص قیر مرحله دوم به شهردای دهلران خبرداد و افزود: از این محل نیز 34 میلیارد ریال برای شهرداری دهلران لحاظ  و حواله ان صادر شده است تا در رفع مشکلات آسفالت مورد استفاده قرار گیرد. 

شریفی اصل گفت: باید از ظرفیت شرکت هی فعال نفت و گاز در منطقه در خصوص عمران شهری بهره گرفت و در این مهم سهیم شوند. 

وی ادامه داد : استفاده از ظرفیت نخبگان نقش موثری در پیشبرد امور دارد  و در راستای توسعه شهر باید از این ظرفیت بهره گرفت. 

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری ایلام از شهرداری های خواست ضمن مدیریت منابع در رعایت انضباط مالی و اجرای طرح تفصیلی و اجرای آسفالت در شهرها و توسعه سرانه فضاهای سبز اقدام کنند.

شریفی اصل گفت: در اعتبارات سال جاری برای شهرداری موسیان 51میلیارد و 200میلیون ریال،شهرداری پهله 66میلیارد ریال و برای شهرداری میمه نیز 53میلیارد ریال در نظر گرفته شده است که جهت کارهای عمران شهری هزینه می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار