دبیر هئیت تیراندازی استان قم از اعزام بانوی تیرانداز قم به رقابت‌های تیراندازی قهرمانی سلاح‌های بادی 2015 زنان آسیا خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹ 25 September 2015
به گزارش تابناک قم، کسب مجوز همراهی تیم ملی تیراندازی کشورمان در رقابت‌های 2015 قهرمانی آسیا افتخاری بسیار ارزشمند و نمره‌ای مثبت در کارنامه هیئت تیراندازی استان قم به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه این نخستین اعزام یک بانوی تیرانداز قم در قالب تیم‌ ملی سلا‌ح‌های بادی کشورمان به رقابت‌های قهرمانی آسیا محسوب می‌شود، ابراز کرد: در ترکیب تیم ملی تیراندازی دختران نوجوانان ایران شاهد حضور نوجوان آینده‌دار تیراندازی قم هستیم.

دبیر هئیت تیراندازی استان قم اضافه کرد: سیده‌رویا صبح‌خیز، یکی از استعدادهای تیراندازی قم در بخش بانوان است که با درخشش در ترکیب تیم اعزامی هیئت قم به رقابت‌های قهرمانی کشور توانست شایستگی‌های خود را برای همراهی تیم ملی در سفر به مسابقات قهرمانی آسیا نشان بدهد.

وی با بیان اینکه مسابقات تیراندازی با سلاح‌های بادی قهرمانی آسیا با حضور چهره‌های سرشناس این رشته از کشورهای مختلف قاره کهن به میزبانی کشور هندوستان به انجام می‌رسد، بیان کرد: صبح‌خیز به عنوان نماینده تیراندازی قم امروز همراه با تیم ملی راهی هند شد.

متقیان‌نژاد عنوان کرد: برای حضور در مسابقات تیراندازی قهرمانی سلاح‌های بادی آسیا در کشور هند، مراسم بدرقه تیم ملی تیراندازی امروز برگزار شد و سیده‌رویا صبح‌خیز نیز در این مراسم حضور داشت و به همراه دیگر ملی‌پوشان به کشور هند سفر کرد.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده در فدراسیون تیراندازی کشورمان، تیم ملی تیراندازی با حضور 26 تیرانداز برای حضور در مسابقات قهرمانی تیراندازی با سلاح‌های بادی آسیا امروز راهی کشور هندوستان شد در حالی که این پیکارها از پنجم مهر ماه آغاز می‌شود.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم افزود: در مراسم بدرقه ملی‌پوشان که با حضور دبیر فدراسیون تیراندازی برگزار شد، در خصوص شرایط آمادگی تیم و همچنین کمبودها و انتظارات موجود تبادل نظر صورت گرفت تا با شناخت و رفع موانع، این تیم با آمادگی کامل در مسابقات آسیایی با حریفان رقابت کند.

وی یادآور شد: این هفتمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی سلاح‌های بادی قاره کهن محسوب می‌شود که قرار است از پنجم تا نهم مهر ماه در در شهر دهلی هندوستان برگزار شود و برای نخستین‌بار یک بانوی تیرانداز از قم در قهرمانی آسیا به میدان می‌رود.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم تصریح کرد: سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه و توجه به امر آموزش موجب شده است تا تیراندازان بسیار مستعدی از رده‌های پایه به سطح اول تیراندازی قم و کشورمان معرفی شوند و تا تیم ملی این پیشرفت استمرار پیدا کند.

وی افزود: در سال‌های اخیر آنچه که موجب تداوم حضور موفق تیراندازی قم در سطح اول رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور شده، همین توجه به رده‌های سنی پایه است و اکنون نتیجه آن را با دعوت از استعدادهای تیراندازی قم به تیم ملی مشاهده می‌کنیم.

متقیان‌نژاد با اشاره به انتخاب تیرانداز مستعد قمی برای همراهی تیم ملی ایران در مسابقات آسیایی، بیان کرد: سیده‌رویا صبح‌خیز بانوی نوجوان تیراندازی قم یک ماه قبل به منظور حضور در تمرینات تیم ملی کشورمان دعوت شد و در اردوی تیم ملی نیز شایستگی‌های خود را ثابت کرد تا عضو تیم ملی در رقابت‌های آسیایی شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار