رئیس هیات تکواندو کرمانشاه گفت: مسعود حجی زواره تکواندوکار کرمانشاهی با دعوت به مرحله جدید اردوی تیم ملی باید خود را برای حضور در مسابقات جایزه بزرگ منچستر آماده کند.
کد خبر: ۱۰۰۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸ 25 September 2015
پیمان رفعتی اظهار کرد: دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندو از روز شنبه آینده (چهارم مهر) در تهران آغاز می شود.

وی افزود: از سوی کادر فنی 11 تکواندو کار به این اردو دعوت شده اند که حجی زواره نماینده وزن 80- کیلوگرم کشورمان خواهد بود.

رفعتی خاطرنشان کرد: مرحله سوم مسابقات جایزه بزرگ منچستر که امتیازاتش در راه کسب سهمیه المپیک محاسبه خواهد شد، 24 لغایت 26 مهرماه برگزار می شود.

رئیس هیات تکواندو کرمانشاه ادامه داد: در پایان سال 2015 میلادی نفرات اول تا ششم چهار وزن المپیکی مجوز حضور در رقابت های المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل را پیدا می کنند که حجی زواره موقعیت خوبی برای کسب این مهم دارد.

وی با بیان اینکه در آخرین رده بندی اعلام شده حجی زواره در رتبه چهارم وزن سوم المپیک (80- کیلوگرم) قرار گرفته، افزود: کسب مدال در مسابقات جایزه بزرگ منچستر می تواند تا حد زیادی شانس وی را برای کسب سهمیه المپیک افزایش دهد.

رفعتی خاطرنشان کرد: تکواندوکار کرمانشاهی به تازگی در مسابقات ترکیه با کسب مدال برنز 14 امتیاز به امتیازات المپیکی خود اضافه کرد که امیدواریم در مسابقات پیش رو بتواند به مقام بهتری دست یابد.

طبق قوانین هر کشور می تواند چهار تکواندوکار در المپیک داشته باشد که تیم ایران تاکنون 2 سهمیه کسب کرده و فاصله چندانی با تصاحب 2 سهمیه دیگر ندارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار