فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش گفت: در شش ماهه گذشته با کشف ۱۶۵ هزار لیتر سوخت قاچاق، ۲۶ فروند شناور حامل سوخت قاچاق توقیف و ۸۸ نفر نیز دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۹۹۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶ 09 October 2021

سرهنگ علی اصغر جمالی در نشست خبری به مناسبت گراميداشت هفته ناجا با اشاره به عملکرد پایگاه دریابانی کیش گفت: جزیره کیش ۱۶۰ مایل دریایی مرز مشترک با کشور‌های همسایه دارد و دریابانی جزيره کیش شبانه روز و با جدیت در حال رصد و پایش این مرز است.

وی افزود: در شش ماه گذشته ۸۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق از ۱۵ شناور کشف و ضبط شد که در همین خصوص ۱۱۳ نفر هم به مقام قضایی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش در خصوص برخورد با صید غیر مجاز هم بیان کرد: در همین مدت ۳۱ هزار کیلوگرم انواع ماهی به همراه ۳۸ هزار متر مربع تور غیر مجاز توقیف و ۱۳۹ نفر هم دستگیر شدند.

سرهنگ جمالی در خصوص یگان حفاظت شیلات كيش نيز، گفت: این یگان با وجود اینکه چند شناور دریافت کرده و دو نفر هم نیرو جذب کرده است، اما به دلیل مشکلاتی همچون مسکن نتوانسته فعالیت خود را به صورت جدی آغاز کند.

وی افزود: فرمانده یگان حفاظت شیلات هم تقریبا معرفی شده است و باید دید مشکل مسکن این یگان در جزیره چه زمانی برطرف می‌شود.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار