سومین دوره نمایشگاه کتاب کیش ۱۳ آبان با ارائه تخفیف ۵۵ درصدی به صورت حضوری آغاز مي شود.
کد خبر: ۹۹۸۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷ 04 October 2021

مدیر اجرایی سومین نمایشگاه کتاب کیش، گفت: در این دوره از نمایشگاه ۱۶ هزار عنوان کتاب با موضوعات مختلف در مرکز نمایشگاه بین المللی کیش عرضه می‌شود.

رادمند گفت: تخفیف این دوره از نمایشگاه تا سقف خرید ۳۰۰ هزار تومان ۵۵ درصد است و افرادی که بیش‌تر از ۳۰۰ هزار تومان خرید کنند از ۲۰ درصد تخفیف به ازای خرید بیشتر برخوردار می‌شوند.

رادمند افزود: کتاب کودک و نوجوان، کتاب‌های خارجی و دیجیتال و کتاب‌های دانشجویی در نمایشگاه امسال بیشتر عرضه می‌شود.

سعید پور علی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این مراسم از برپایی نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان در اسفند ۱۴۰۰ خبر داد.

جعفر آهنگران مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش هم در آیین رونمایی از پوستر نمایشگاه کتاب از اصحاب رسانه خواست برگزاری این رویداد فرهنگی را به صورت گسترده در فضای مجازی اطلاع رسانی کنند.

عبدالنبی شرفی مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات نیز در این مراسم به انتشار ۵ جلد کتاب در حوزه کودک و نوجوان اشاره کرد و گفت: این کتاب‌ها با موضوع تفکیک پسماند، فرهنگ آپارتمان نشینی، حفاظت محیط زیست، فرهنگ ترافیک شهری و ایمنی آتش نشانی منتشر می‌شود.

سومین نمایشگاه کتاب کیش با مشارکت سازمان منطقه آزاد کیش، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران بر پا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار