مدیرعامل موسسه علوم و فنون کیش گفت: فستیوال ورزش‌های الکترونیک با هدف ارتقا سطح فعالیت های بدنی و ذهنی در قالب "گیمینگ" برای نخستین بار در این جزیره برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۹۴۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰ 18 September 2021

مسعود توفیقی روز شنبه اظهار داشت: این فستیوال از نهم تا ۱۲ مهر امسال در ۲ بخش موبایلی و کنسولی با حضور بازیکنان ایرانی از سراسر کشور در پنج بازی کال آو تیوتی، کلاش رویال، فیفا ۲۱، بیو بی جی، فوتبال ۲۰۲۱" برگزار خواهد شد.

وی گیمینگ را به عنوان یکی از ورزش های شناخته شده در جهان اعلام کرد و افزود: بازیکن ها در فرآیند این بازی فعالیت های بدنی و ذهنی دارند.

توفیقی یادآور شد: همانطور که شطرنج یک بازی و ورزش محسوب می شود و دارای مسابقات جهانی است گیمینگ هم در این زمینه به عنوان ورزش‌های الکترونیک در سطح جهان شناخته شده است.

مدیرعامل موسسه آموزش علوم و فنون افزود: با توجه به اینکه بازی از طریق گوشی شرکت کنندگان در این فستیوال برگزار خواهد شد در بخش آنلاین و در بستر اینترنت برگزار و هیچ محدودیتی در آن وجود ندارد.

توفیقی اظهار داشت: برگزار کنندگان این رویداد شامل آکادمی ورزش‌های الکترونیک پردیتور و با همت و همکاری شتاب دهنده گذر، موسسه ورزش و تفریحات سالم، سازمان منطقه آزاد و مرکز نوآوری علوم و فنون کیش است.

فستیوال ورزش‌های الکترونیک برپایه رشته‌های شناخته شده‌ در دو بخش کنسولی و گوشی هوشمند که حس رقابتی بیشتری در آن‌ها وجود دارد متمرکز شده است و هدف از انتخاب آن پوشش جامعه‌ بزرگی از گیمرها و ایجاد حس شیرین هیجان و رقابت و سبب گسترش دنیای ورزش‌های الکترونیک در ایران با حضور بازیکنان با استعداد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار